کد خبر : 7797
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 18:01

آیت الله حسینی بوشهری:

امید آفرینی نیازمند جهاد تبیین است

امید آفرینی نیازمند جهاد تبیین است
آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم امید آفرینی در کشور، گفت: تحقق این موضوع مهم نیازمند جهاد تبیین و ارائه گزارش‌های دقیق و موثر از اقدامات انجام شده به مردم است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور، به برخی مشکلات روستائیان و عشایر اشاره کرد وگفت: اگر مسئولان به مسائل ومشکلات روستائیان و عشایر عزیزمان توجه کنند، نه تنها شاهد مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها نخواهیم بود بلکه آبادانی و رشد و شکوفایی روستا‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای ایجاد امید در روستا‌ها و تقویت انگیزه کشاورزان و عشایر باید بسته‌های تشویقی و بیمه‌ای خاص و متفاوتی را در نظر گرفت تا از مشکلات این قشرها در مباحث بیمه‌ای و معیشت کاسته شود.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در ارائه گزارش‌های کامل و جامع از اقدامات اثر بخش در مباحث مختلف تاکید کرد و گفت: با همت دولت مردمی روزنه امید در دل قشرهای مختلف و کم برخوردار کشور ایجاد شود تا زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات آماده گردد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که سایه شوم تبلیغات سوء دشمنان فضای کلی جامعه را غبارآلود می‌کند و دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب را زیر سوال می‌برد باید با جهاد تبیین، اطلاع رسانی دقیق و هدفمند این تبلیغات غلط را بی اثر کرد.

در ابتدای این دیدار بیت اله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با ارائه گزارشی، گسترش چتر حمایتی بیمه تکمیلی برای تمام استان‌ها، افزایش خدمات بیمه‌ای به کشاورزان و روستائیان، ارائه بسته‌های تشویقی به بیمه شدگان غیرشاغل و تحقق سیاست‌های جوانی جمعیت را اولویت‌های خود در این صندوق برشمرد.

برگزاری جلسه با مدیر حوزه‌های عملیه خواهران و کارگزاران بیمه استان قم و تجلیل از خبرنگارانی که بیشترین همکاری را با این صندوق در استان قم داشته اند از دیگر برنامه‌های مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سفر به قم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.