کد خبر : 1000
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 18:46

برخورد قاطع با هنجار شکنان در قم

برخورد قاطع با هنجار شکنان در قم
دبیر ستاد امر به معروف استان، گفت: در همکاری بین نهاد‌های نظامی، امنیتی و قضایی با هنجارشکنان در اماکن عمومی، خودرو‌ها و خیابان‌ها برخورد می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام گرجی، دبیر ستاد امر به معروف استان در جلسه امروز این ستاد که با حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه برگزار شد، گفت: قرارگاه‌های ویژه‌ای برای پیگیری مسائل عفاف و حجاب با فرماندهی قرارگاه ۱۹ دی در استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در همکاری بین نهاد‌های نظامی، امنیتی و قضایی با هنجارشکنان در اماکن عمومی، خودرو‌ها و خیابان‌ها برخورد می‌شود، افزود: نهاد‌های مختلف در سطح کشور و استان در مورد موضوع حجاب وظایف متعددی به عهده دارند که خوشبختانه در قم شاهد همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها برای حفظ فرهنگ والای حجاب هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف استان همچنین از برگزاری همایش ملی دبیران ستاد‌های امر به معروف خبر داد و گفت: به زودی نخستین همایش سراسری دبیران ستاد‌های امر به معروف کشور در قم برگزار می‌شود که برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش نیاز به همکاری دستگاه‌های استان وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان هم از همکاری این نیرو با دستگاه قضایی برای برخورد با هنجار شکنان خبر داد و گفت: برخورد با ناهنجاری‌ها در خودرو، خیابان و اماکن عمومی بر اساس قانون در دستور کار نهاد‌های نظامی و قضایی است.

سردار میر فیضی افزود: برخورد با ناهنجاری‌ها باید با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی همراه باشد تا شاهد اثرگذاری بیشتر این فعالیت‌ها در سطح جامعه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.