کد خبر : 7299
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 18:48

برگزاری دومین «المپیاد مهارت» ویژه زندانیان کشور در قم

برگزاری دومین «المپیاد مهارت» ویژه زندانیان کشور در قم
دومین مسابقات آزاد مهارت ویژه زندانیان سراسر کشور در هفت رشته در زندان مرکزی قم برگزار شد
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  دومین المپیاد مسابقات مهارت زندانیان سراسر کشور در زندان مرکزی قم برگزار شد، در این دوره از مسابقات ۹۷ نفر از زندانیان در هفت رشته پیرایشگر مردانه، جوشکاری، قالی بافی، فناوری اتومبیل، برقکار ساختمان، صنایع چوب و چرم دوزی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در حاشیه این مسابقات گفت: زندانیان بعنوان بخشی از جامعه هدف مهارت آموزی نیازمند بازسازی روحی و ارتقای سطح توانمندی‌های شغلی به منظور پیشگیری از وقوع جرم می‌باشند.

وی افزود: مهارت آموزی با هدف اشتغال زایی مددجویان در زندان می‌تواند علاوه بر ایجاد امنیت روانی برای فرد و جامعه در کاهش آمار بازگشت مجدد به زندان نیز تاثیر داشته باشد و با ایجاد حس مفید بودن، در جلوگیری از ارتکاب جرم نقش موثری ایفا نماید که برگزاری این دوره از مسابقات مهارتی ویژه زندانیان می‌تواند کمک شایانی در این امر باشد.

عرب ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین زندانیان، فراهم نمودن فرصت رقابت سالم در بین زندانیان، الگوسازی و افزایش مهارت آموزی زندانیان و به روزرسانی و ارتقاء شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای زندانیان را از اهداف این دوره از مسابقات آزاد مهارت ویژه زندانیان برشمرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.