کد خبر : 1918
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 14:12

مجید تلخابی:

برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در قم/ایران یکی از قطب‌های پرورش اندام دنیا است

برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در قم/ایران یکی از قطب‌های پرورش اندام دنیا است
برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در قم/ایران یکی از قطب‌های پرورش اندام دنیا است
به این خبر امتیاز دهید

مجید تلخابی ظهر امروز در نشست خبری خود با عنوان برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور که در هتل ونوس قم برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر با اشاره به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: به دلیل حضور یک ایرانی در بالاترین نقطه مسئولیتی رشته پرورش اندام در دنیا و حضور ایرانیان در مسابقات مختلف بین‌المللی بیشتر مسابقات کشور توسط ورزشکاران کشورهای دیگر رصد می‌شود.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم که مسابقات قهرمانی کشور در شأن استان برگزار شود تا بتوانیم میزبانی دوره‌های بعدی را نیز کسب کنیم.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به اینکه در این مسابقات فقط آقایان حاضر هستند، گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌گرفته حداقل ۷۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در مسابقات شرکت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و گمیزکلاسیک در سالن ورزشی خانه مهندس پردیسان برگزار خواهد شد.
تلخابی با اشاره به جوائز این مسابقات، ابراز داشت: نفرات اول این مسابقات به تیم ملی دعوت خواهند شد و در بخش اورهال هم به نفرات برتر بیست میلیون تومان هدیه اهدا خواهد شد.
وی اضافه کرد: این مسابقات برای اولین‌بار در دو رده سنی زیر بیست سال و بیست تا بیست و دو سال با حضور داوران بین‌المللی برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به اینکه ایران در پرورش اندام یکی از قطب‌های دنیا است، گفت: وقتی رئیس پرورش اندام دنیا به ایران سفر کرد اعلام کرد که ایران برزیل پرورش اندام است.
وی تصریح کرد: این مسابقات در سه روز برگزار خواهد شد که روز اول ۱۹ بهمن‌ماه وزن‌کشی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر و در ادامه مسابقات و در نهایت هم اختتامیه برگزار خواهد شد.

اسپانسری یک مسئله بسیار مهم است
همچنین در ادامه این مراسم جعفری، مسئول برگزار مسابقات با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات در استان، گفت: یکی از مشکلات ما برگزاری مسابقات مسئله اسپانسر است.
وی ادامه داد: مسئله اسپانسری در قم بسیار ضعیف است و اطلاعاتی در خصوص آن وجود ندارد درحالی‌که این موضوع در دنیا بسیار مهم است.
مسئول برگزاری مسابقات کشوری عنوان کرد: مسئله اسپانسری یک مسئله بسیار مهم است که باید موردتوجه ویژه در استان قرار بگیرد.
وی بیان کرد: برای اسپانسری مسابقات در قم بسیاری از برندهای خوب و مهم استان همکاری نکردند درحالی‌که یک مسابقه بسیار مهم کشوری در قم قرار است برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.