کد خبر : 13394
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 8:43

بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی کشور در قم افتتاح شد

بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی کشور در قم افتتاح شد
بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی کشور مطابق استانداردهای جهانی، روز سه شنبه همزمان با ایام الله دهه فجر طی آیینی در قم به بهره برداری رسید.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در این آیین که با حضور آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم برگزار شد گفت: شهر قم به لحاظ تعداد ایستگاه آتش‌نشانی، دارای استانداردهای لازم بین‌المللی است.

علی زندیه با اشاره به افتتاح بزرگ ترین ایستگاه آتش نشانی کشور در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم تصریح کرد: این ایستگاه به‌عنوان ایستگاه پشتیبان و مادر، مطابق بهترین استانداردهای دنیا ساخته‌شده است.

زندیه با بیان اینکه ۱۴ آشیانه در ایستگاه مرکزی وجود دارد، اضافه کرد: آشیانه‌ها از دو ضلع ایستگاه دسترسی دارند.

وی از اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال بودجه برای فاز نخست این پروژه خبر داد و تاکید کرد: در فاز نخست افتتاح ایستگاه، با هدف پوشش دهی بلوار پیامبر اعظم(ص) و هفت دستگاه خودرو آتش‌نشانی اختصاص داده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در فاز دوم این ایستگاه، فضایی احداث‌شده که می‌تواند هفت دستگاه خودرو آتش‌نشانی دیگر را پوشش بدهد، عنوان کرد: ساختمان اداری، مدیریت و ستاد فرماندهی در کنار همین ایستگاه احداث می‌شود.

زندیه در پایان با تاکید بر متمرکز شدن آموزش‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، ابراز کرد: پروژه احداث ایستگاه آموزشی با مساحتی برابر ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، در دستور کار قرار گرفته و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.