کد خبر : 8915
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 8:49

سرپرست شهرداری منطقه دو قم:

بوستان بانوان نیروگاه تا پایان سال افتتاح می‌شود

بوستان بانوان نیروگاه تا پایان سال افتتاح می‌شود
سرپرست شهرداری منطقه ۲ قم از بهره‌برداری بوستان بانوان نیروگاه تا پایان سال خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سید رضا حسینی  اظهار داشت: یک اتفاق مهم در منطقه ۲ شهرداری قم رقم خورده است و آن هم خرید باغ صادقی به مساحت یک هکتار برای احداث باغ بانوان است که عملیات عمرانی آن در حال انجام است.
سرپرست شهرداری منطقه ۲ قم ادامه داد: طراحی باغ هم به‌عنوان بوستان بانوان در حال انجام است و‌ چون این باغ دارای ۲ هزار و ۵۰۰ درخت مثمر است این درختان حفظ خواهد شد مبحثی که در احداث این بوستان وجود دارد این است سطح سخت آن کمتر و سطح سبز آن بیشتر باشد.
وی ادامه داد: به بانوان محترم منطقه ۲ هم قول می‌دهیم تا پایان سال این بوستان به بهره‌برداری برسد و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
حینی خاطرنشان کرد: چند اسم متناسب با باغ و عنوان بوستان بانوان هم پیشنهاد شده که در صورت تصویب نهایی اعلام خواهد شد.
سرپرست شهرداری منطقه ۲ قم ادامه داد: در حال رایزنی برای تملک دو باغ فعال دیگر در منطقه هستیم که با حفظ کاربری تبدیل به بوستان و پارک شده و در اختیار مردم قرار گیرد با این کار هم یک باغ فعال و مثمر تملک‌ شده و حفظ خواهد شد و از طرفی مردم از این فضای سبز استفاده خواهند برد.
یادآور می‌شود منطقه دو شهردار قم با حدود نیم‌میلیون جمعیت پرجمعیت‌ترین منطقه مسکونی قم است، متراکم جمعیت منطقه ۱۹۶ نفر در هکتار است که نشان از یک وضعیت بسیار پرجمعیت شهری دارد.
باغ یک‌هکتاری صادقی در خیابان شهید چمران در محدوده منطقه دو شهرداری قم قرار دارد که به اولین عنوان بوستان منطقه دو در حال احداث است.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.