کد خبر : 6830
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 8:39

بیانیه جامعه مدرسین قم در محکومیت اقدام هتاکانه معاندین قرآن

بیانیه جامعه مدرسین قم در محکومیت اقدام هتاکانه معاندین قرآن
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن محکومیت اقدام هتاکانه معاندین قرآن از دولت‌های اروپایی خواست ضمن عذرخواهی از مسلمانان جهان، این خشونت و ستیز علیه، قرآن، دین، معنویت انسان و آزادی را پایان دهند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ در متن این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ
حادثه تلخ و دردناک اهانت مجدد به قرآن کریم در #سوئد و همچنین تکرار آن در دانمارک، حماقت، رذالت و دنائت عاملان این هتاکی و عمق کینه جاهلیت_مدرن به اسلام و ادیان الهی را آشکار کرد.
این اقدام جنون آمیز گرچه توسط مزدورانی بی‌ارزش و جاهل انجام شده است؛ اما نمی‌توان ریشه‌ها و دست‌های طراح این جسارت بزرگ را نادیده گرفت. در تمام این اهانت‌های زنجیره‌ای، همراهی و همدلی سران کفر و طاغوت و جریان استکبار پیداست و دولت‌های غربی نمی‌توانند پشت ادعاهای به ظاهر اخلاقی و شعارهای توخالی #آزادی_بیان و عمل، هموار کننده شیوه‌های نفرت انگیز و زشت #اسلام_ستیزی باشند. درحقیقت معنای آزادی در فرهنگ و تفکر غرب استعماری، آزادی انحراف و ضدیت با معنویت و اخلاق است، و این آزادی نابود کننده جامعه و بشریت است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از مردم مسلمان ایران و جهان در اعلام انزجار از این اقدام جنایتکارانه، از اقدام فعال و مؤثر مردم و دولت عراق در محکومیت این هتاکی تشکر می‌کند.
همچنین با تشکر از مسئولین سیاست خارجی و فرهنگی کشور که اقدامات مناسبی را درباره این موضوع انجام داده‌اند از آنان می‌خواهد همچنان با جدیت پیگیر جرم انگاری اسلام ستیزی و #اسلام_هراسی باشند و مراتب اعتراض آزادی‌خواهان جهان را از اهانت به دیانت، میراث پیامبران و کتاب الله به گوش مجامع بین الملل برساند.
دولت‌های اروپایی سوئد و دانمارک نیز باید قاطعانه این هتاکی‌ها را محکوم کنند و ضمن عذرخواهی از مسلمانان جهان، این خشونت و ستیز علیه، قرآن، دین، معنویت انسان و آزادی را پایان دهند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.