کد خبر : 6560
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 12:41

تامین ۱۰۰ قطعه زمین در استان قم برای طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»

تامین ۱۰۰ قطعه زمین در استان قم برای طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»
آیین واگذاری زمین رایگان طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» به ۱۵ خانواده در قم برگزار شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حسین زنجیرانی فراهانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: امروز ۲۵ تیرماه طی آیینی، به ۱۵ خانواده متقاضی طرح جوانی جمعیت که در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، نامه بررسی روند پالایش، ارائه مدارک به صورت فیزیکی و تشکیل پرونده، ابلاغ شد.

وی افزود: در حال حاضر در شهرهای کهک و دستجرد، ۱۰۰ قطعه زمین تامین شده است که به صورت رایگان به خانواده های حائز شرایط واگذار خواهد شد.

زنجیرانی توضیح داد: این اداره کل برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون، زمین رایگان واگذار خواهد کرد که مقدمات تامین زمین و واگذاری آن در شهرهای کهک و دستجرد در حال انجام است.

وی گفت: برای سایر متقاضیان به مرور و بعد از تامین و الحاق زمین، فراخوان واگذاری اعلام خواهد شد و بعد از راستی‌آزمایی و ارائه مدارک مربوطه، این قطعات واگذار می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: در سال گذشته و ذیل قانون جوانی جمعیت، به ۱۸ خانواده دارای فرزند سه قلو و بیشتر، ۹ قطعه زمین در پردیسان قم واگذار شد.

گفتنی است وفق قانون به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعد آن‌ها، از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده‌اند، یک قطعه زمین رایگان در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر واگذار می‌شود که افراد متقاضی در مرحله اول صرفا باید در سامانه نهصت ملی به نشانی saman.mrud.ir  ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.