کد خبر : 3257
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 8:38

تاکید امام جمعه قم بر پرهیز دستگاه‌ها از موازی‌کاری

تاکید امام جمعه قم بر پرهیز دستگاه‌ها از موازی‌کاری
امام جمعه قم با بیان اینکه در خدمت به مردم هماهنگی دستگاه‌ها با یکدیگر بسیار مهم است، گفت: نباید شاهد دوباره کاری و موازی کاری باشیم که در غیر این صورت بیت‌المال از بین می‌رود و موجب نارضایتی و ناراحتی مردم می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم که  در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: خدمات و زحماتی که بر اساس مأموریت خود انجام می‌دهید اگر با توجه به اینکه در مسیر جلب رضایت خداوند است انجام شود راهگشا خواهد بود؛ نگاه و توجه به ولی عصر عجل الله فرجه الشریف که صاحب امر ما هستند در همه امور باید مدنظر ما باشد.

وی گفت: اگر کار به گونه ای که در محضر خداوند و ولی عصر(عج) هستیم انجام شود روحیه انجام آن فرق می کند، کارها شیرین می شود و انسان از سختی‌ها ناامید نمی‌شود و این نگاه در استفاده از بیت‌المال و در برخورد با مردم تأثیر دارد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه کارها در شهرداری با دو نگاه انجام می شود، افزود: برخی از کارها کلان و راهبردی و برخی از کارها نیاز روزمره مردم و زود بازده است بنابراین باید توجه داشته باشید که سرگرم شدن به کارهای کلان نباید باعث شود که از کارهای زودبازده و نیازهای فوری مردم غفلت شود.

وی با بیان اینکه در خدمت به مردم هماهنگی دستگاه ها با هم بسیار مهم است، افزود: این طور نباشد که کارها دوباره کاری و موازی کاری باشد و در این میان بیت المال از بین برود و موجب نارضایتی و ناراحتی مردم فراهم شود.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: خدمات شهری باید بر اساس اولویت سنجی و برای آسایش مردم باشد و باید مراقب باشید که در دام عوام فریبی نیفتید و کارها اساسی انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.