کد خبر : 8362
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 16:53

در مسجد مقدس جمکران؛

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» رونمایی شد

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» رونمایی شد
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» پیش از ظهر امروز با حضور رئیس‌جمهور در مسجد مقدس جمکران " رونمایی شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» پیش از ظهر امروز  در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که در مسجد جمکران با حضور آیت‌الله رئیسی و سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور رونمایی شد.
کتاب سرباز روز نهم را نوید نوروزی و گروهی دیگر از نویسندگان گردآورده‌اند، این کتاب روایتی از زندگی و زمانه بسیجی مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده است.

کتاب اسم تو مصطفاست، زندگی‌نامه داستانی شهید مصطفی صدرزاده  به روایت همسرش سمیه ابراهیم‌پور است که به قلم راضیه تجار منتشر شده است.

در تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آمده است: «بسمه‌تعالی، پیش‌ازاین کتاب دیگری در شرح حال شهید صدرزاده خوانده‌ام، ولی ابعاد شخصیت محبوب و چندجانبه این شهید عزیز در این کتاب بیشتر بیان شده است. این چهره برجسته بی شک یک الگو است برای جوانان امروز و فردا. اراده قوی، فهم درست، روحیه ایثار، شجاعت، خستگی‌ناپذیری، ‌ادب، دلِ انباشته از محبت و صفا، و بسی دیگر از خصوصیات برجسته، ‌ بخش‌هایی از شخصیت این جوان فداکار و انقلابی نسل‌های دوم و سوم انقلاب است. خواندن این کتاب برای من غبطه‌انگیز است. این گل‌های سرسبد به چه مقاماتی رسیدند، و من و امثال من چگونه در این مسیر، ‌پای در گل ماندیم. سلام‌وصلوات خدا بر شهید مصطفی صدرزاده و همسر صبور و پدر و مادر ایثارگر او.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.