کد خبر : 7145
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1402 - 18:21

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم :

توزیع ۶ هزار قالب یخ میان ایستگاه‌های صلواتی قم در تاسوعا و عاشورا

توزیع ۶ هزار قالب یخ میان ایستگاه‌های صلواتی قم در تاسوعا و عاشورا
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی حدود ۶ هزار قالب یخ ذخیره شده بود که طی این ایام در میان هیات های مذهبی، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی توزیع شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ علیرضا مظفری روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم همانند سنوات گذشته اقدام هایی را در راستای خدمت‌رسانی به زائران و هیات های مذهبی دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه در حد توان در خدمت عزاداران حسینی هستیم، خاطرنشان کرد: همچنین صد هزار بطری آب نیز خریداری شده است که در این ایام در اختیار عزاداران حسینی قرار بگیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم نیز گفت: با تلاش شبانه‌روزی عوامل شهرداری و مشارکت عزاداران اباعبدالله(ع) و متولیان ایستگاه‌های صلواتی و هیات های مذهبی شاهد شهری نظیف، ایمن و پاکیزه در مجاورت کریمه اهل بیت(ع) خواهیم بود.

مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به لزوم افزایش ضریب ایمنی شهر در این ایام، افزود: در این راستا نیز فعالیت شبانه روزی ۲۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴۷۰ نیروی عملیاتی و ماشین آلات عملیاتی، امدادی و موتور سیکلت‌ برای تامین ایمنی شهروندان، مواکب، هیات های مذهبی و مساجد را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امسال نماز عبادی سیاسی جمعه با نماز ظهر عاشورا تقارن پیدا کرد خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز پیش‌بینی و تمهیدات همه جانبه شهرداری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز ظهر عاشورا انجام شد.

وی اضافه کرد: در این راستا آماده‌سازی میدان بزرگ امام خمینی(ره) و آستانه و مفروش کردن بخشی از آن و تامین مخازن آب سیار و جایگاه‌های ثابت برای وضو در پیرامون حرم کریمه اهل بیت(ع) و توزیع سجاده و مهر میان نمازگزاران و عزاداران انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.