کد خبر : 9898
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 17:32

آیت الله مکارم شیرازی:

باید به صورت ریشه‌ای با فساد و ناامنی مقابله کرد

باید به صورت ریشه‌ای با فساد و ناامنی مقابله کرد
آیت الله ناصر مکارم شیرازی بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی و غیر محلی در قم تأکید کرد وگفت: اینکه با تخلفات برخورد می‌شود، خوب است اما باید به صورت ریشه ای با فساد و ناامنی مقابله کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ وی در دیدار سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود:‌ زیربنای جامعه، نظم است و نیروی انتظامی، مأمور برقراری نظم در جامعه می‌باشد.

وی اظهار داشت: مردم باید در جامعه احساس امنیت داشته باشند و این مقوله با همکاری دستگاه های مختلف با نیروی انتظامی حاصل می‌شود.

این مرجع تقلید با توجه به آیۀ شریفۀ «رب اجعل هذا بلداً آمناً» ابراز داشت: اولین چیزی که حضرت ابراهیم(ع)، پس از بنای کعبه از خداوند درخواست داشتند، امنیت بود تا مردم بتوانند در محیط امن، عبادت خدا کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با ابراز خوشحالی از کاهش آمار جرم و تخلفات در قم اظهار کرد: باید این گونه موارد به صورت گسترده و مطلوب خبررسانی و منتشر گردد، تا عموم مردم از آن آگاهی یابند.

وی در ادامه بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی و غیر محلی در قم تأکید کرده و افزود: اینکه با تخلفات برخورد می کنید، خوب است اما باید به صورت ریشه ای با فساد و ناامنی مقابله کرد.

وی در پایان این دیدار با اشاره به سابقۀ علمی قم گفت: قم از زمان ائمه معصومین(ع) مرکز علمی بوده و بسیاری از اصحاب برجستۀ معصومین(ع) از قم بوده‌اند. باید با چنین نگاهی به این شهر خدمت کرد و توجه داشت که آبروی قم، آبروی شیعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.