کد خبر : 6324
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 8:18

استاندار قم:

توسعه ورزش‌هایی که شانس مدال بین‌المللی دارند در دستور کار قرار گیرد

توسعه ورزش‌هایی که شانس مدال بین‌المللی دارند در دستور کار قرار گیرد
استاندار قم با اشاره به ظرفیت قهرمانی برخی رشته‌های ورزشی در استان گفت: توسعه رشته‌های ورزشی که شانس بیشتری برای کسب مدال در مسابقات بین‌المللی دارند در دستور کار قرار گیرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سیدمحمدتقی شاهچراغی درحاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم طی سخنانی، اظهار کرد: برخی رشته‌های ورزشی در قم ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرند. ورزشکاران استان قم در رشته‌های رزمی، کشتی و برخی رشته‌های توپی طی سال‌های اخیر دستاورد‌های بزرگی نه تنها برای قم بلکه برای کشورمان داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش‌هایی که شانس بیشتری برای کسب مدال در مسابقات آسیایی و جهانی دارند باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار قم افزود: در همین راستا طی هفته‌های اخیر با روسای برخی فدراسیون‌ها به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم دیدارهایی داشته‌ و آخرین وضعیت و مشکلات رشته‌ها را با آن‌ها درمیان گذاشتیم.

شاهچراغی عنوان کرد: برای حل ضعف‌ها و توسعه این حوزه نیازمند تعامل و همکاری فدراسیون‌ها با مدیریت استان هستیم، البته لازم است بگویم باتوجه به همین موضوع طی روزهای آینده دیداری را با وزیر محترم ورزش و جوانان خواهیم داشت‌.

استاندار قم ضمن تاکید بر تشویق مردم بر انجام ورزش‌های همگانی گفت: البته نباید از بحث مهم ورزش‌های همگانی غافل شد، همه دستگاه‌ها به ویژه ورزش و جوانان استان برای ترویج ورزش همگانی باید برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی در پایان ابراز کرد: ورزش همگانی مقدمه‌ای بر ورزش قهرمانی است که اگر روی آن متمرکز شویم علاوه بر افزایش سلامتی در بین مردم می‌توانیم استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی کشف کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.