کد خبر : 10367
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 10:11

مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور:

تولیدکنندگان کودهای خود را از طریق شبکه شرکت خدمات توزیع کنند

تولیدکنندگان کودهای خود را از طریق شبکه شرکت خدمات توزیع کنند
مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: تولیدکنندگان با استفاده از شبکه توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، محصولات خود را به کشاورزان ارائه دهند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمدمهدی سعیدی در حاشیه همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این همایش، اظهار داشت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور در راستای طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و طرح امنیت غذایی اقدام به برگزاری همایش‌های یک‌روزه در استان‌های سراسر کشور کرده است.

وی ادامه داد: همایشی که در استان قم برگزار شد، بیستمین همایش از سری همایش‌های برنامه‌ریزی شده در سال ۱۴۰۲ است.

مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با داشتن بیش از ۳۵۰۰ کارگزار فعال در سراسر کشور، بزرگ‌ترین شبکه توزیع نهاده‌های کشاورزی به‌ویژه کودهای کشاورزی را دارد.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به مدیریت بازرگانی داخلی شرکت، اقدام به عقد تفاهم‌نامه کنند و از این شبکه گسترده جهت توزیع محصولاتشان بهره‌مند شوند از طرفی کشاورزان می‌توانند کودهای استاندارد و باکیفیت را از طریق شرکت‌های مورد تأیید بدون واسطه و به‌صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنند.

سعیدی ابراز داشت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با ۷۸ شرکت تولیدکننده در سراسر کشور با بیش از هزار قلم کودی تفاهم‌نامه دارد و این تولیدکنندگان با استفاده از شبکه توزیع این شرکت محصولاتشان را به کشاورزان ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.