کد خبر : 7817
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 11:42

جشنواره «روایت جهاد» به صورت سالانه در قم برگزار می‌شود

جشنواره «روایت جهاد» به صورت سالانه در قم برگزار می‌شود
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم از برگزاری جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد به صورت سالانه با موضوع «جهاد تبیین و خدمت جهادی» در قم خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ علیرضا ایراندوست عصر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد که در سالن جلسات شهید درویش فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد، عنوان کرد: خدارا شاکر هستیم که این جشنواره امسال برای نخستین‌بار با مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان استان قم، در راستای جهاد تبیین و خدمت جهادی برگزار شد.

وی با بیان اینکه آثار فاخری به دبیرخانه جشنواره روایت جهاد ارسال شده، گفت: بیش از ۷۰۰ اثر در ۲۱ عرصه، دبیرخانه جشنواره دریافت کرده بود که ۴۳ نفر با رأی داوران محترم جشنواره، به عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم تصریح کرد: هم افزایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان برای برگزاری این جشنواره در سال‌های آینده ضرورت دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها، شاهد اتفاقات خوبی در دوره‌های آینده جشنواره روایت جهاد باشیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره روایت جهاد به صورت سالانه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: بی‌شک برپایی جشنواره‌های استانی و ملی با موضوع «جهاد تبیین و خدمت جهادی» اقدامی مهم و موثر برای ترویج فرهنگ جهاد و روحیه جهادی بین مردم و مسئولان است.

در ادامه این مراسم از دستگاه‌های اداری مشارکت‌کننده در برگزاری جشنواره، داوران بخش‌های هنری ادبی و خبری و عوامل اجرایی جشنواره روایت جهاد قدردانی شد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.