کد خبر : 848
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 11:03

سردار نقدی:

جنایتکاران غرق خون، مدعی حقوق بشر شده‌اند

جنایتکاران غرق خون، مدعی حقوق بشر شده‌اند
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: جنایات‌کارانی که غرق در خون هستند، مدعی حقوق بشر شده‌اند، دولت‌هایی که در هر کشوری دست به جرم و جنایت زده‌اند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سردار محمدرضا نقدی در همایش مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امورخیریه که با محوریت اعزام مبلغ به مناطق محروم و امامزادگان سراسر کشور در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در مجتمع فرهنگی امامزاده شاه سید علی علیه السلام برگزار شد اظهار کرد: شیطنت‌هایی که توسط دشمنان برنامه‌ریزی شده، نشان‌دهنده صحت و درستی مسیری است که نظام اسلامی در پیش گرفته است چنانکه در طول تاریخ انبیای الهی نیز چنین مسائلی دیده می‌شد. وی افزود: هر چه به قله و هدف نزدیک‌تر می‌شویم، آزمایش‌ها و ابتلائات هم سنگین‌تر و دشوارتر می‌شوند تا جایی که برخی بین حقیقت و دروغ نمی‌توانند تمایزی قائل شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی واقعیت انکارناپذیر هستند گفت: سوال اساسی این است که آیا دستورات اسلام و قرآن و ولایت امر را انجام داده‌ایم و این مشکلات به وجود آمده‌اند یا اینکه به خاطر کوتاهی خودمان بوده است؟
وی ادامه داد: از وقتی سلسله تحریم‌های اخیر از سال ۱۳۹۰ علیه ایران اعمال شدند آن هم به دعوت شکست‌خوردگان فتنه ۸۸، رهبر معظم انقلاب فرمودند امیدی به گفت‌وگو و مذاکره با غرب برای حل مشکلات نیست و برای شکوفایی باید به سراغ تولید ملی برویم؛ ۶ سال است که ایشان سال‌های مختلف را با همین محوریت نامگذاری کرده‌اند و تاکید دارند باز شدن گره اقتصاد، با خنثی کردن تحریم‌ها و افزایش کمی و کیفی تولید محقق می‌شود ولی هنوز این سخنان و تاکیدات را باور نکرده‌ایم.
نقدی با اشاره به انتخابات ۱۳۹۲ عنوان کرد: با همه این تاکیدات، شخصی رئیس جمهور شد که شعارش، مذاکره با آمریکا و حل همه مشکلات حتی آب خوردن ملت، در گرو بستن با کدخداست ولی در نهایت مشکلات اقتصادی بیشتر شدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: البته با مقاومت ملت ایران، تحریم‌های به قول آمریکا فلج‌کننده، سال‌هاست نتوانسته ایران را به زانو درآورد ولی اروپا طی ۶ ماه تحریم آن هم از سوی یک کشور و در یک زمینه یعنی گاز، با مشکلات فراوان روبرو شده است.
وی تصریح کرد: غرب همیشه به ایران می‌گفت چرا مردم خود را رها کرده و به فلسطین و لبنان کمک می‌کنید ولی امروز خودشان به خاطر کمک به اوکراین، درگیر مسائل اساسی شده‌اند و سرمای سخت این کشورها را در بر گرفته است.
نقدی با اشاره به مسائل کذب مختلف که در جریان اعتراضات و اغتشاشات اخیر عنوان کرد: با فوت خانم مهسا امینی، سلسله اعتراضاتی شکل گرفت که دشمنان هم بر این بستر، نقشه‌های خود را پیاده کردند ولی حقیقت غیر از اینهاست و قتلی در کار نبوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هجمه گسترده غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی در این قضایا گفت: این هجمه‌ها در سطح سران کشورهای غربی صورت گرفت و کومله‌ای که اعمال غیر انسانی اعضایش مشهور است، حالا دلسوز مردم ایران شده و برای فوت یک خانم که آن هم تقصیر پلیس نبوده بیانیه می‌دهد. وی اضافه کرد: جنایات‌کارانی که غرق در خون هستند، مدعی حقوق بشر شده‌اند، دولت‌هایی که در هر کشوری دست به جرم و جنایت زده‌اند. نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، بشریت را از حلقوم آمریکا بیرون کشید گفت: آنها آمده بودند که نظام تک قطبی را تقویت و برای سال‌ها، بر انسان‌ها حکومت کنند ولی با وقوع انقلاب اسلامی، این نقشه نقش بر آب شد و در واقع بشریت مدیون انقلاب ماست.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز معلوم شده است قدرت نظامی آمریکا، هیمنه‌ای پوشالی بیش نیست و شکست‌های پی در پی در عراق و افغانستان و … هم شاهدی بر این مدعاست؛ قدرت اقتصادی این کشور هم که زمانی مشهور بود، امروز به فروش نفت خام و زغال‌سنگ افتاده است تا بتواند هزینه‌هایش را تامین کند. وی بیان کرد: قدرت علمی آمریکا هم افول کرده و به گفته رئیس جمهور ایالات متحده، از رتبه نخست به رتبه نهم رسیده‌اند ولی ایران از رتبه ۵۳ علمی دنیا به رتبه پانزدهم دست یافته است؛ و قدرت نظامی ایران ارتقاء چشمگیری یافته به طوری که کسی نمی‌تواند نگاه چپ به ایران بیندازد.
نقدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تغییر هندسه قدرت جهانی گفت: همین است که در اعتراضات اخیر هم شاهد دروغگویی و تصویرسازی غلط دشمنان هستیم تا اقتدار نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.