کد خبر : 13547
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 12:09

حضور در انتخابات پنجره‌ای به سمت پیشرفت و عدالت است

حضور در انتخابات پنجره‌ای به سمت پیشرفت و عدالت است
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سلیقه‌ها و نگاه‌های گوناگون در برگه رأی خود را نشان می‌دهد، گفت: حضور در انتخابات پنجره‌ای به سمت پیشرفت، عدالت و تغییر اوضاع به سود ملت با انتخاب اصلح است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: مشارکت در انتخابات فرصتی است برای مشارکت در آن چه که به زندگی همه ما ارتباط سرنوشت‌ساز دارد و عدم شرکت در انتخابات یعنی کناره‌گیری از شرکت در مسائل سرنوشت‌ساز زندگی و دادن فرصت به دشمنان مردم است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات یک حق عمومی است جهت به‌دست‌آوردن نفع عمومی و جلوگیری از زیان‌های جبران‌ناپذیر و کسی که در انتخابات شرکت نکند حق عمومی را تضعیف کرده است و زمینه زیان‌های جبران‌ناپذیر برای جامعه را فراهم می‌کند.

عضو خبرگان رهبری افزود: حضور در انتخابات پنجره‌ای به سمت پیشرفت، عدالت و تغییر اوضاع به سود ملت با انتخاب اصلح است. در همه کشورها رأی مردم تنها راه تحول و دگرگونی به سود جامعه است.

وی اضافه کرد: انتخاب‌نکردن یک نوع تضعیف فرصت و قابل‌مقایسه با یک نوع ازدست‌دادن فرصت به خود انزوایی و کناره‌گیری از مسائل سرنوشت‌ساز اجتماعی، سیاسی و امور زندگی است.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: دیدگاه‌های متنوع و پیشنهادات گوناگون برای اصلاح اوضاع باید خود را در برگه رأی نشان دهد.

وی ابراز داشت: برگه رأی عصاره باورها، ارزش‌ها و رفتارها و نشانه فرهنگ و بلوغ سیاسی یک ملت است. سلیقه‌ها و نگاه‌های گوناگون در برگه رأی خود را نشان می‌دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه بیان کرد: ملت ایران با طوفان رأی به مقاومت اقتدار می‌بخشند و از رهگذر رأی ایران قوی و به سمت فتح قله‌ها حرکت می‌کنند. رأی تبلور فرهنگ و تمدن و حضور یک ملت برای تعیین روش اداره زندگی توسط منتخبان است.

وی تصریح کرد: با رأی طوفانی مقاومت تقویت و آمریکا و صهیونیست تضعیف می‌شوند. طوفان رأی، طوفان الاقصی را تداوم می‌بخشد و عزت و کرامت و عظمت ملت ایران را به نمایش می‌گذارد.
آیت‌الله کعبی در خاتمه گفت: رأی ملت نشانه رشد بصیرت ملت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.