کد خبر : 9593
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 14:38

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل شجاعانه بود/ دفاع مقدس یادآور شجاعت و مقاومت ملت بزرگ ایران است

حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل شجاعانه بود/ دفاع مقدس یادآور شجاعت و مقاومت ملت بزرگ ایران است
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره با تاکید بر حضور شجاعانه رییس جمهور در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد، گفت: دفاع رییس جمهوری از قرآن کریم و زنده نگه‌داشتن اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامی بسیار ارزنده بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح در قم، اضافه کرد: اینکه امروز رییس‌جمهوری ایران اسلامی در محل سازمان ملل متحد,,، اقدامات رییس جمهور سابق آمریکا، توطئه قرآن سوزی و سایر آثار ظلم و استکبار را به چالش می‌کشد از برکات انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت و رشادت‌های ملت عزیز و مقاوم ایران اسلامی است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مجاهدان خدا در این است که در برابر مشکلات طول مسیر و در برابر دشمنان احساس ضعف و خستگی نمی‌کنند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: دفاع مقدس مصداق کاملی از شجاعت، خستگی ناپذیری و مقاومت ملت ایران اسلامی بود که این مسیر طی ۴۴ سال گذشته ادامه داشته است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: یاد و آرمان حضرت امام راحل که به ملت ایران عزت و شوکت داد برای همیشه گرامی داشته شود.

وی ایثار،گذشت و جوانمردی را از فرهنگ‌های نهادینه شده دوران دفاع مقدس یاد کرد و یادآور شد: پرونده دفاع مقدس باید همیشه باز باشد و آثار و برکات آن در حل مسائل و موضوعات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی الهام بخش باشد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس بخوبی به نسل جوان منتقل شود هیچوقت حوادثی مانند اغتشاشات سال گذشته و سالهای قبل از آن تکرار نمی‌شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.