کد خبر : 6050
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 8:28

حمایت عملی دانشگاه علوم پزشکی قم از طرح جوانی جمعیت و ازدواج دانشجویی

حمایت عملی دانشگاه علوم پزشکی قم از طرح جوانی جمعیت و ازدواج دانشجویی
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این معاونت در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و همچنین جوانی جمعیت، شهریه دانشجویانی که ازدواج‌کرده و یا متأهل هستند را در تمامی مقاطع تحصیلی تا 40 درصد تخفیف در نظر گرفته است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ پرهام در گفت‌وگویی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و تشویق دانشجویان به این امر مهم، طرح تخفیف شهریه برای دانشجویان متأهل و یا افرادی که در طول‌ترم تحصیلی ازدواج می‌کنند، در دانشگاه علوم پزشکی قم اجرایی می‌شود.

وی افزود: در همین راستا همچنین به‌منظور عملی ساختن طرح جوانی جمعیت و تشویق به فرزند آوری نیز به ازای تولد هر فرزند تا پنج درصد تخفیف شامل حال دانشجویان خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در همین راستا معاونت آموزشی جهت تشویق همکاران این معاونت در امر ازدواج و فرزند آوری نیز از همکاران در ویژه‌برنامه‌هایی تقدیر خواهد کرد.

دکتر پرهام در پایان خاطرنشان کرد: ازدواج سنت پیامبر(ص) بوده و روی‌گردانی از آن به معنای روی‌گردانی از سنت آن حضرت است و فرزند آوری و تربیت نسلی شایسته یکی از وظایف زوجین است و با توجه به آموزه‌های اسلامی فرزند آوری امری ضروری است که آثار و برکات بسیاری برای خانواده و جامعه داشته و در روایات نیز فرزند آوری به‌عنوان یک حسن یاد می‌شود، و فرزندان میوه‌های زندگی و زمینه‌ساز سعادت والدین در آخرت هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.