کد خبر : 9862
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 15:55

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی سپاه قم:

دشمن به دنبال تحریف حقایق دفاع مقدس است

دشمن به دنبال تحریف حقایق دفاع مقدس است
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی سپاه قم با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تبیین و ترویج اندیشه و تفکر مقاومت داریم، گفت: دشمن در جنگ شناختی و رسانه‌ای به دنبال تحریف حقایق است تا ذهن نسل جدید را تحت‌تأثیر القائات دروغین خود قرار دهد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: با وجود تلاش‌های بسیار، هنوز بخش قابل‌توجهی از مباحث مرتبط بافرهنگ و تعالیم دفاع مقدس در جامعه گفته و تشریح نشده است.
وی ادامه داد: باید عرصه‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان و طلاب پیشکسوت تبیین شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای دشمن در این زمینه، گفت: اگر ما در این قبیل عرصه‌های مهم به تبیین نپردازیم دشمن در جنگ شناختی و رسانه‌ای به تحریف حقایق پرداخته و ذهن نسل جدید را تحت‌تأثیر القائات دروغین خود قرار می‌دهد.
وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) تعبیر بسیار مهم و عارفانه‌ای دارند مبنی بر این که شهادت هنر مردان خداست و این قبیل عبارات نورانی خاصه دررابطه‌با علما و روحانیون شهید باید به‌درستی تحلیل و تفسیر شود و حتی به نظر بنده برای این کار می‌بایست از ظرافت‌های ادبی و هنری و رسانه‌ای به شکل مطلوبی استفاده گردد تا حق مطلب در این باره تا حدودی ادا شود.
حجت‌الاسلام امیرزاده بیان داشت: شهدای طلبه و روحانی به‌ویژه علمای شاخص در این عرصه علاوه‌برآن که مظهر ایثار و ازخودگذشتگی و شجاعت بودند، مصداق بارز داعی الی الله به شمار می‌روند چه آن که در عرصه بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین چه در جبهه‌ها و چه پشت‌جبهه‌ها بسیار درخشان و موفق عمل کردند که اینها باید برای طلاب و روحانیون امروزی در درجه نخست و در وهله بعد برای عموم مردم و نسل جدید  گفته شود.
وی در ادامه با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تبیین و ترویج اندیشه و تفکر مقاومت داریم، گفت: حماسه شهدا، ایثارگران و همه اقشار مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، بهترین الگو در راستای ترویج فرهنگ و اندیشه مقاومت بر اساس آموزه‌های اسلامی و عشق و علاقه به میهن است که امیدواریم در این عرصه اصحاب فرهنگ و رسانه و هنر به‌خوبی بتوانند به دفاع مقدس با تولید و انتشار آثار خلاق و متعهد، ادای دِین کنند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی در خاتمه تأکید کرد: به تعبیر رسای امام خامنه‌ای، در دوران دفاع مقدس ثابت شد که صیانت کشور و بازدارندگی در مقابل تهدیدهای دشمن، فقط از راه مقاومت به دست می‌آید و نه تسلیم و سازش و امروز هم در کلیت قضیه ما در سایه مقاومت و صبر و بردباری و البته مجاهدت خستگی‌ناپذیر می‌توانیم کشور را به نقطه موردنظر برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.