کد خبر : 5398
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 10:23

المپیاد ورزشی «افتخار شهر» در قم برگزار می‌شود

المپیاد ورزشی «افتخار شهر» در قم برگزار می‌شود
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: امسال المپیاد ورزشی «افتخار شهر» با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان برگزار می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان در نمازخانه اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرای شهرستان کهک افزود: با برگزاری جلساتی در این رابطه، برنامه‌های این رویداد مهم ورزشی استان قم، دقیق‌تر به ورزشکاران و علاقه‌مندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان فعالیت های این سازمان در حوزه ورزش گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سال گذشته توان مضاعفی را نسبت به سال های پیشین داشت و شاید ۱۰۰ درصد افزایش فعالیت و همکاری با مجموعه های ورزشی داشتیم و امسال نیز همین برنامه را در پیش داریم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان امسال در چندین رشته ورزشی تصریح کرد: در این مسابقه ها میزبان حدود ۲ هزار ورزشکار در سطح شهر قم بودیم و با برگزاری چنین جلسه هایی نشان داده ایم که در حوزه ورزش دغدغه بیش‌تری داریم.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: موضوع «ورزش محلات» را به شدت پیگیری می کنیم که ان‌شاءالله پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی اظهار کرد: حمایت از «ورزش بانوان» با ایجاد کمیسیون زنان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم به همت سرکار خانم نیازمند، این دغدغه و پیگیری ها در این زمینه توسط شهرداری قم بیش‌تر شده است.

طباطبایی‌نژاد به گسترش زمین های ورزشی روباز توسط شهرداری قم اشاره و بیان کرد: در سال‌های اخیر در ساخت مکان‌های ورزشی توسط شهرداری قم شاهد افزایش قابل توجهی بوده ایم و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این زمینه پیگیر است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک این سازمان با اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان قم در سال جاری، بر تداوم برگزاری آن به منظور تعامل در راستای رشد ورزش قم تاکید کرد.

وی شنیدن دغدغه های مسوولان و کارشناسان هیات های ورزشی، بیان راهکارهای اجرایی و همفکری بیش‌تر در این زمینه را از جمله اهداف برگزاری این نشست ها برشمرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: المپیاد ورزشی «افتخار شهر» با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سال جاری برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان توسط تمامی هیات‌های ورزشی فعال استان قم (حدود ۵۰ هیات) است که نفرات برتر این رقابت‌ها به عنوان نماینده استان قم در این رده‌های سنی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. آیین افتتاحیه این رویداد مهم ورزشی استان قم، تابستان امسال در ورزشگاه یادگار امام با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.