کد خبر : 8042
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 8:06

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم:

دشمن نمی تواند مردم را از امام حسین (ع) جدا کند

دشمن نمی تواند مردم را از امام حسین (ع) جدا کند
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اینکه اربعین یک ظرفیت بسیار بزرگ است که ما نباید از آن غافل شویم، گفت: دشمن علی‌رغم تمام تلاش‌های خود نتوانست مردم را از امام حسین (ع) جدا کند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحیلی فرهنگ نگار؛  یاسر محمدی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین علیه السلام به موضوع اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در قضیه محرم و عزاداری برای امام حسین علیه السلام تمام تلاش خود را کرد که مردم را از سیدالشهداء جدا کند.
وی ادامه داد: دشمن در بحث اغتشاشات، مسائل فرهنگی و اجتماعی سعی کرد این معنویت مردم را که با امام حسین علیه السلام گره‌خورده است را خدشه‌دار کند؛ اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اینها با تمام تلاش در محاسبات خود اشتباه می‌کنند، چرا که آن حرارت و معنویت امام حسین علیه السلام بر همه این مسائل غالب می‌شود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم تصریح کرد: همان‌طور که در کربلا امام حسین علیه السلام و یارانش زیاد نبودند؛ اما با پیروزی خون بر شمشیر که اتفاق افتاد توانستند تمام برنامه‌ها، هزینه‌ها و نقشه هایی که یزید کشیده بود را نقش‌برآب کنند.
محمدی ادامه داد: درست است که رسانه‌های داخلی برنامه‌های پخش زنده در خصوص پیاده‌روی اربعین دارند و موضوعات کلان را به تصویر می‌کشند؛ اما هر کدام از عمودهای مسیر پیاده‌روی اربعین , مسیر حرکت و بسیاری از مسائل دیگر قابلیت ساخت مستند را دارد.
وی عنوان کرد: بیان جزئیات و ساخت مستند از اتفاقات مسیر پیاده‌روی اربعین و معرفی نهضت عاشورا به‌مرور زمان آن را بین‌المللی خواهد کرد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: وقتی ادیان مختلف که از کشورهای مختلف دنیا در این مسیر حاضر می‌شوند و این مودت و همکاری موجود در مسیر را می بینند کاملا متحول می شوند به همین دلیل باید به بهترین شکل این فرهنگ را تصویرسازی کنیم که این کار با ابزار هنر اتفاق خواهد افتاد.
وی تأکید کرد: باید با ابزار هنر زیبایی‌های اربعین را به تمام جهانیان معرفی کنیم و آنها را با امام حسین علیه السلام و اهل‌بیت علیهم السلام بیش از گذشته آشنا سازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.