کد خبر : 1956
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 10:18

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم:

دانشگاه علوم پزشکی ابتدا داروها و مکمل‌ها را از داروخانه‌ها جمع کند/بسیاری از باشگاه‌های پرورش اندام مجوز و پروانه ندارند

دانشگاه علوم پزشکی ابتدا داروها و مکمل‌ها را از داروخانه‌ها جمع کند/بسیاری از باشگاه‌های پرورش اندام مجوز و پروانه ندارند
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به اینکه جامعه ورزشی پرورش اندام استان همیشه به ارزش‌های نظام وفادار است، گفت: بسیاری از باشگاه‌های پرورش اندام در استان مجوز و پروانه فعالیت ندارند.
به این خبر امتیاز دهید

مجید تلخابی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ورزش بانوان، اظهار داشت: در ورزش بانوان در کشور اجحاف شده است که سعی کرده‌ایم به این مسئله توجه ویژه‌ای در استان داشته باشیم.
وی ادامه داد: در این زمینه در این مدت کوتاه کلاس‌های مربیگری و آموزشی مختلفی مانند برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه یک برای بانوان در استان را برگزار کردیم.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به اینکه کلاس مربیگری درجه یک برای آقایان هم برگزار شده است، گفت: در ماه‌های گذشته مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان با عنوان گرامیداشت شهدای امنیت در قم برگزار شد.

برگزاری کلاس مربیگری درجه یک برای بانوان در استان

وی اضافه کرد: در سنوات گذشته هیئت پرورش اندام فعالیت‌های مختلف مانند برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی و مربیگری را در استان برگزار می‌کرد؛ اما به دلیل ضعف در اطلاع‌رسانی سریع و دقیق این فعالیت‌ها دید نمی‌شد که امیدواریم در این دوره به کمک روابط‌عمومی این ضعف از بین برود.
تلخابی عنوان کرد: هفته گذشته معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، هیئت پرورش اندام استان قم را مورد تقدیر قرارداد که این اتفاق به دلیل اقدامات و فعالیت‌های خوب هیئت بدنسازی در بخش فرهنگی است.
وی خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدای دفاع مقدس، تقدیم مدال توسط دو قهرمان استان به خانواده شهید مظفری نیا، کسب رتبه برتر توسط روابط‌عمومی پرورش اندام در کشور و برخی موارد دیگر از جمله فعالیت‌های فرهنگی است.

جامعه ورزشی پرورش اندام استان همیشه به ارزش‌های نظام وفادار است

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به اینکه جامعه ورزشی پرورش اندام استان همیشه به ارزش‌های نظام وفادار است، گفت: باید در رشته پرورش اندام، بانوان ما خودکفا باشند و هیچ نیازی به آقایان نداشته باشند.
وی افزود: جامعه پرورش اندام استان قم و هیئت بدنسازی استان برای ابراز همدردی با زلزله‌زدگان خوی باتوجه‌به اینکه خود هیئت نیازمند بودجه است اما ۵۰درصد هزینه بلیت‌فروش مسابقات کشوری را با نظارت مراجع قانونی به مردم خوی اهدا خواهد کرد.
تلخابی با اشاره به برخی مشکلات هیئت، گفت: از زمان قبول سکان‌داری هیئت پرورش اندام تاکنون هیچ بودجه‌ای را دریافت نکرده‌ایم.
وی اضافه کرد: اسفندماه سال آینده در استان قم میزبان مسابقات بین‌المللی مستریونیورس خواهیم بود که در این مسابقات رئیس پرورش اندام جهان و کشور و برخی شخصیت‌های مهم ورزشی حضور خواهند داشت.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به داروها و مکمل‌های نیروزا، گفت: هیئت پرورش اندام هیچ ابزار برخوردی در این زمینه ندارد.

دانشگاه علوم پزشکی ابتدا داروها و مکمل‌ها را از داروخانه‌ها جمع کند

وی ادامه داد: دراین‌خصوص دانشگاه علوم پزشکی با حضور در برخی از باشگاه‌ها و در کمد برخی از ورزشکاران این مکمل‌ها و داروها را کشف می‌کند؛ ولی قبل از این نظارت‌ها دانشگاه علوم پزشکی باید با داروخانه‌هایی که این مکمل‌ها و داروهای نیروزا را به فروش می‌رساند برخورد کند. البته این مسئله را با بارها به دانشگاه اعلام کرده‌ایم؛ اما کسی رسیدگی نمی‌کند.
تلخابی عنوان کرد: در کسب مجوز باشگاه‌های پرورش اندام در استان، هیئت پرورش اندام هیچ نقشی ندارد و مجوزها را اداره کل صادر می‌کند.

بسیاری از باشگاه‌های پرورش اندام مجوز و پروانه ندارند

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از باشگاه‌های استان مجوز و پروانه‌ای ندارند و حتی پروانه برخی مربی‌ها برای سال‌های گذشته است که باید به‌روز شود.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم افزود: اداره کل باید تیم بازرسی  با حضور نمایندگانی از هیئت برای حضور در باشگاه‌ها و رصد پروانه و… تشکیل دهد که این موضوع را هم درخواست کرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.