کد خبر : 7376
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 23:21

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

ذائقه مردم قم از اتفاقات اخیر شورای شهر تلخ است

ذائقه مردم قم از اتفاقات اخیر شورای شهر تلخ است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقاتی این روزها مطرح شده که ذائقه مردم و متدینین قم از آن تلخ است و اعضای شورای شهر قم باید با حفظ وحدت و انسجام در راستای خدمت بیشتر تلاش کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری صبح سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: اتفاقاتی این روزها مطرح شد که ذائقه مردم و متدینین قم از آن تلخ است و شیاطین هم از این اتفاقات می‌خواهند استفاده کنند و بر آتش اختلافات بدمند.

حجت الاسلام ذوالنوری ابراز داشت: یکی از مسئولیت‌های امروز ما حفظ همدلی و انسجام است و با همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها باید به مردم خدمات بهتری ارائه دهیم و مردم با احساس خدمت همراه با اخلاص نسبت به حاکمیت دینی، خوش بین تر شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و بار نظام اسلامی را به دوش کشیدند و در دفاع از جمهوری اسلامی و انقلاب، جلوتر از مسئولین بودند و مسئولان نیز باید به نقش تاریخی خود عمل کنند.

وی با بیا اینکه کار جمعی ابعاد مختلف دارد و اعضای شورای اسلامی شهر قم باید حداکثر همکاری با یکدیگر را داشته باشند افزود: نباید همدیگر را متهم کرد و با همدلی و همزبانی و حمایت از یکدیگر می‌بایست کار را جلو ببریم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم در برپایی مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم بیان داشت: عزاداری‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر بود و اقشار مختلف مردم در این مراسم‌ها شرکت کردند.

ملت ما به فرهنگ عاشورا و شهادت پایبند است

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه این حضور گسترده مردم نشان می‌دهد ملت ما به فرهنگ عاشورا و شهادت پایبند است افزود: حضور گسترده مردم در مراسم‌ها برای دشمن سنگین تمام شد و آنان تلاش کردند تا حوادث سال گذشته را به این مراسم‌ها گره بزنند و مانع از حضور مردم در مجالس عزاداری شوند که به خواسته خود دست نیافتند و حضور ملت در این عرصه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بوده است.

وی ابراز داشت: واقعه عاشورا و کربلا قابل تکرار و این پدیده معیار و مقیاس است و کربلا برای همه تاریخ است و دشمنان نیز به دلیل پی بردن به اهمیت این واقعه برای جدای مردم از فرهنگ عاشورا تلاش و برنامه ریزی دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در محرم امسال تیشرت هایی با علائم و نشانه‌های گروه‌های منحط از جمله شیطان پرستی در بازار تهران با قیمت‌های پایین ۱۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسید در حالی که همان تیشرت بدون علائم، ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.