کد خبر : 3228
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1402 - 12:50

رسانه های مغرض با سیاه نمایی به دنبال القای نااُمیدی در جامعه هستند

رسانه های مغرض با سیاه نمایی به دنبال القای نااُمیدی در جامعه هستند
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا تصریح کرد: رسانه های مغرض با سیاه نمایی به دنبال القای نااُمیدی در جامعه هستند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی امسال و تأکید بر بحث اُمیدآفرینی در جامعه گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، امروزه مهم ترین جهاد در عرصه جهاد تبیین، تلاش در زمینه امیدآفرینی در جامعه و مقابله با جریان یأس و نومیدی است.

 

وی افزود: واقعیت آن است که با وجود همه دشمنی ها و فشارها و تحریم ها، دستاوردهای نظام اسلامی در ابعاد مختلف اعم از پزشکی، هسته ای، نظامی، اجتماعی و همچنین در برخی عرصه های اقتصادی، قابل توجه و چشمگیر بوده، هر چند که نباید چشم بر ضعف ها نیز فروبست اما به هر حال باید موفقیت ها و دستاوردها نیز به درستی تبیین شود.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این در حالی است که رسانه های مغرض و وابسته به دشمن به هر بهانه ای سعی در القای ناامیدی در جامعه در سایه بزرگ نمایی مشکلات و کوچک شمردن و نفی موفقیت های کشور دارند.

 

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: صدالبته که مشکلات معیشتی، تحریم، مسائل بانکی، وجود دارد و قابل انکار هم نیست اما در کلان قضیه، نظام و انقلاب به لطف الهی و با حمایت مردم و هدایت داهیانه ولی فقیه، گردنه های سختی را در طول این سال ها پشت سر گذاشته و وضعیت آینده انقلاب هم امیدوار کننده است که باید این نقاط امید بخش به خوبی برای مردم تبیین شود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.