کد خبر : 9438
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 9:24

شهردار قم:

۲۲ تقاطع غیرهمسطح در قم احداث‌شده است

۲۲ تقاطع غیرهمسطح در قم احداث‌شده است
شهردار قم گفت: از مجموع ۳۵ تقاطع غیرهمسطح مورد نیاز در شهر قم، ۲۲ تقاطع طی هشت سال اخیر احداث‌شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قم که با موضوع کنترل و کاهش تصادفات در دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه اقدامات سخت‌افزاری کنترل ترافیک، احداث تقاطع غیرهم‌سطح به‌ویژه در پنج مسیر اصلی بلوار فردوسی، بلوار جمهوری، بلوار عمار یاسر، بلوار شهید کبیری و بلوار شهید سلیمانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه۲۲ تقاطع تاکنون احداث‌شده و مابقی در برنامه قم ۱۴۰۳ قرار است احداث شود، افزود: همچنین اقدامات نرم‌افزاری بسیاری نیز در زمینه کنترل ترافیک انجام گرفته است.

شهردار قم به تکمیل پنج محور ترافیکی در شهر قم اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل این محورها و ایجاد ۱۱ شریان اصلی شهر اقدامی ضروری برای بهبود وضعیت ترافیک شهر قم بود.

وی تأکید کرد: در تلاش هستیم تا علاوه بر اینکه زیرساخت‌ها به‌صورت مطلوب فراهم شود، برای هوشمندسازی شهر نیز اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

سقائیان‌نژاد افزایش تعداد تقاطع‌های هوشمند و دوربین‌های ترافیکی را راهی برای کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات دانست و گفت: برای این منظور بودجه خوبی در شهرداری قم در نظر گرفته‌شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.