کد خبر : 10369
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 10:39

آیت‌الله نوری همدانی:

سران کشورهای اسلامی بجای بیانیه اقدام عملی کنند

سران کشورهای اسلامی بجای بیانیه اقدام عملی کنند
یکی از مراجع تقلید با صدور بیانیه‌ای در حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد: سران کشورهای اسلامی باید از این وضع خارج شده و در گام نخست در دفاع از این ملت ستمدیده ارتباط خود را با این رژیم کودک کش قطع کرده و بجای قطعنامه و بیانیه اقدام عملی کرده تا تاریخ نام آنها را در ردیف این جانیان بی رحم قرار ندهد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ پیام آیت‌الله حسین نوری همدانی در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم و بی دفاع غزه به ویژه بیمارستان المعمدانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ

حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم و بی دفاع غزه خصوصاً بیمارستان المعمدانی اوج رذالت و پستی را به نمایش گذاشت.

اکنون‌ وظیفه انسانی هر فرد آزاده با هر دین و مذهب متفاوت شده است، هر انسان با وجدان نمی تواند نسبت به این جنایت دردناک بی تفاوت باشد، سران کشورهای اسلامی نیز باید از این وضع خارج شده و در گام نخست در دفاع از این ملت ستمدیده ارتباط خود را با این رژیم کودک کش قطع نموده و بجای قطعنامه و بیانیه اقدام عملی نمایند تا تاریخ نام آنها را در ردیف این جانیان بی رحم قرار ندهد.

امروز سکوت در برابر این جنایت جایز نیست و اعلام انزجار و دفاع لازم و ضروری می باشد. طبق وعده خداوند متعال زمان فتح و پیروزی نزدیک است و ان شاءالله اسرائیل و اربابانش بزودی به زوال و نابودی خواهند رسید و جبهه مقاومت با وحدت و همدلی و توکل به خدا پیروز خواهند شد.

 إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

و در پایان از ملت های اسلامی و مردم عزیز ایران می‌خواهم از هیچ کمکی نسبت به این مردم مظلوم کوتاهی نکنند.

إِلَّا الَّذینَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثیرًا وَانتَصَروا مِن بَعدِ ما ظُلِموا وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ.

۲۶ مهر ۱۴۰۲

حسین نوری همدانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.