کد خبر : 13940
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 9:28

مدیرکل دامپزشکی قم:

طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در قم آغاز شد

طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در قم آغاز شد
مدیرکل دامپزشکی قم‌ گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان و عید نوروز در این استان آغاز شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سید مهدی سرکشیک روز یکشنبه با اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته با اداره‌های تابعه برای اجرای دقیق این طرح، افزود: طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی که تا تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

 وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح همه مراکز تهیه، تولید، ذخیره و عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز بسته‌بندی مرغ، گوشت و تخم‌مرغ، فروشگاه‌ها و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراکز طبخ غذا شامل رستوران‌ها، کبابی‌ها، مراکز اقامتی و هتل‌ها به‌صورت مرتب مورد رصد و پایش بازرسان دامپزشکی قرار خواهد گرفت.

 وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ۱۵ اکیپ ثابت و سیار برای روزهای غیرتعطیل و هفت اکیپ ثابت و سیار برای روزهای تعطیل در سطح استان از جمله شهرستان‌های قم، کهک و جعفرآباد از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب در دو شیفت کاری ساماندهی شده است.

 سرکشیک با اشاره به اینکه واحدهای تحت نظارت باید رعایت نکات بهداشتی ابلاغی از سوی اداره کل دامپزشکی استان قم را جدی بگیرند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده تخلف با شماره‌های ۱۵۱۲ و ۰۲۵-۳۵۱۲۳۴۵۶ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.