کد خبر : 10572
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 9:11

مسابقات اهداف پروازی با حضور ۶۰ تیرانداز در قم برگزار شد

مسابقات اهداف پروازی با حضور ۶۰ تیرانداز در قم برگزار شد
مسابقات اهداف پروازی با رقابت 60 تیرانداز برگزار و برترین‌های این مسابقات با حضور جمعی از مسئولان تقدیر شدند و در حاشیه این مراسم کلنگ مجموعه ورزشی مارال ستاره بر زمین زده شد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ نخستین دوره مسابقات اهداف پروازی (تراپ) یادواره سردار شهید عباس کریمی قهرودی فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) به مناسبت هفته تربیت‌بدنی از سوی هیات تیراندازی قم، اداره کل تربیت‌بدنی قم و مجتمع مارال ستاره برگزار شد.

در این مراسم سانی خانی ورزش و جوانان استان قم، چاوشی رئیس کمیته اهداف پروازی فدراسیون تیراندازی، غیاثی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

کریمی مدیر مجموعه زنجیره‌ای مارال ستاره طی سخنانی با اشاره به اینکه در این مجموعه باتوجه‌به زیرساخت‌های موجود ۹۵ هزار مترمربع با زیربنای ۷۲۰۰ مترمربع به ایجاد مجموعه ورزشی اختصاص‌یافته است، بیان کرد: در این مجموعه ورزشی، ورزش‌هایی نظیر پینت بال، کارتینگ، سالن چندمنظوره، سالن تیراندازی و… با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

در ادامه این مراسم جواد متقیان رئیس هیات تیراندازی قم با اشاره به اینکه اگر سایت اهداف پروازی در قم شکل گیرد ورزشکاران خوبی در این رشته به کشور و عرصه بین‌الملل معرفی خواهند شد، گفت: امیدواریم این مجموعه حفظ شده و در صورت صدور مجوزهای لازم دوره‌های آموزشی در این مجموعه برگزار شود.

در ادامه این مراسم از محمد میرشکاری، جلال رمضان‌پور و رضا میرشکاری تیراندازان قمی حاضر در مسابقات اهداف پروازی تقدیر شد.

همچنین در پایان رقابت ۶۰ تیرانداز رضا مصطفی‌پور از مازندران رتبه نخست، ناصر اکبری از اصفهان رتبه دوم، امیر چاوشی از تهران رتبه سوم، ولی‌الله محمدپور از مازندران رتبه چهارم و بهزاد خادمی از لرستان رتبه پنجم را کسب کردند.

در پایان این مراسم کلنگ احداث مجموعه ورزشی مارال ستاره توسط جمعی از مسئولان و مادر شهید سردار حاج عباس کریمی قهرودی فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در دوران هشت سال دفاع مقدس بر زمین زده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.