کد خبر : 4312
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 18:44

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

نمایشگاه آسمان اقتدار نشانه‌ای از قدرت نظام اسلامی است

نمایشگاه آسمان اقتدار نشانه‌ای از قدرت نظام اسلامی است
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار«نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه» در قم گفت: این نمایشگاه نشانه ای از قدرت نظام اسلامی و اراده جوانان مومن و با استعداد ایرانی است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آسمان اقتدار اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که در نظام مقدس اسلامی جوانان و نیروهای نظامی ما موفق به کسب این توانایی های شگرف شدند.
وی با اشاره برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار«نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه» در قم گفت: این نمایشگاه نشانه ای از قدرت نظام اسلامی و اراده جوانان مومن و با استعداد ایرانی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: در دنیای کنونی جنگ، جنگ اراده هاست و کشوری می‌تواند در جهان حرف برای گفتن داشته باشد که در بعد نظامی و بازدارندگی توان قوی و الهام‌بخشی داشته باشد.
امام جمعه قم ادامه داد: ویژگی نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی تلفیق قدرت و توانایی تجهیزات پیشرفته نظامی با باور عمیق دینی و معنویت است‌که‌ سبب ایجاد قدرت و توان بی‌نظیری شده است.
وی با تاکید بر اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست، اظهار داشت: هیچگاه کشوری توانمندی‌های خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، ما مستقلاً برای خودمان تصمیمیم‌ می گیریم و اجازه دخالت بیگانگان را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.