کد خبر : 9880
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 11:29

نخستین سالن تیراندازی منطقه نیروگاه قم افتتاح شد

نخستین سالن تیراندازی منطقه نیروگاه قم افتتاح شد
همزمان با هفته دفاع مقدس، نخستین سالن تیراندازی منطقه نیروگاه قم در مجتمع فرهنگی نور به بهره‌برداری رسید.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، در ادامه برنامه تحولی مجتمع فرهنگی نور، روز پنجشنبه سالن تیراندازی شهید عبدالرسول زرین با حضور مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی، سپاه علی ابن ابیطالب(ع)، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت تیراندازی استان افتتاح شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در حاشیه این مراسم، مأموریت جدید مجتمع فرهنگی نور را نوجوان‌محور دانست و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری برای تقویت ساختار مجتمع، عناصری که باید در این ساختار نقش آفرینی کنند، زیرساخت‌های نرم و متناسب سازی زیرساخت‌های سخت گام‌های بلند برداشته شود.

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده افزود: در ماه‌های اخیر زیرساخت‌های ورزشی جذاب و متناسب با علاقه و نیاز نوجوانان در مجتمع فرهنگی نور طراحی و اجر شده که بعضی از این ظرفیت‌ها همچون لیزرتگ برای نخستین بار در استان قم در مجتمع فرهنگی نور راه‌اندازی شده است.

در حال حاضر رشته‌ها و ظرفیت‌های ورزشی شنا، ووشو، ژیمناستیک، کشتی، کاراته، تیراندازی، لیزرتگ، فوتبال، پینگ پنگ، فوتبال دستی، راپل، تیر و کمان، بازی‌های تاما و مجموعه بازی‌های اردویی در مجتمع فرهنگی نور فعال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.