کد خبر : 10316
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 10:01

طرح چهارباندسازی جاده ورجان به ۹۲ درصد پیشرفت رسیده است

طرح چهارباندسازی جاده ورجان به ۹۲ درصد پیشرفت رسیده است
سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان قم از پیشرفت 92 درصدی طرح چهار باندسازی محور پردیسان_ورجان خبرداد و گفت: تا کنون برای اجرای این طرح بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان از طرف پیمانکار هزینه شده و با توجه به محدودیت‌های منابع استان، حدود ۷۸ میلیارد تومان تامین اعتبار از طرف استان صورت پذیرفته است.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حسین زنجیرانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت طرح ۴ باندسازی محور پردیسان_ورجان اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت این محور تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و پس از آن عملیات خط کشی و نصب تابلو‌های راهنما آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح از خرداد سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۹۲ درصد پیشرفت داشته است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم گفت: تا کنون برای اجرای این طرح بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان از طرف پیمانکار هزینه شده و با توجه به محدودیت‌های منابع استان، حدود ۷۸ میلیارد تومان تامین اعتبار از طرف استان صورت پذیرفته است.

وی به ساخت ۸ پل در این مسیر ۱۳ کیلومتری اشاره کرد و گفت: مسیر زیرگذر تقاطع غیر همسطح ورودی ورجان تا یک ماه آینده و همزمان با آغاز بهره برداری از قطعه اول جاده به بهره برداری می‌رسد.

زنجیرانی فراهانی گفت: پل بزرگ دیگری که باید در ابتدای این محور ساخته شود واقع در تقاطع میدان آیت الله بهجت است که با توجه به زمان بر بودن ساخت این پل، از محور فرعی برای تردد خودرو‌ها در جاده پردیسان ورجان استفاده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.