کد خبر : 11731
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 23:35

دردِ دل دانش‌آموزان با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم

دردِ دل دانش‌آموزان با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم
جمعی از دختران دانش‌آموز با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم دیدار و در مورد مسائل تربیتی، اخلاقی و آموزشی مدارس با وی گفت‌وگو کردند.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ علیرضا رحیمی در نشستی با جمعی از دختران دانش‌آموز که روز گذشته در سالن جلسات سردار شهید سلیمانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: دانش‌آموزان نظرات و چالش‌های خود را در زمینه‌های تربیتی، اخلاقی، آموزشی، محتوای کتب درسی و غیره ارائه و راهکارهای خود را مطرح کردند که این نکات در پیشبرد اقدامات این اداره‌کل راهگشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه نظرات و پیشنهادات دانش‌آموزان می‌تواند در امور مختلف مسئولان را کمک کند، گفت: اگر تصمیمی برای این قشر گرفته می‌شود در صورتی که با همراهی دانش‌آموزان باشد زودتر به نتیجه خواهد رسید.

رحیمی با اشاره به حوادث غزه گفت: مقاومت و ایستادگی مردم غزه حاصل گسترش تفکر بسیجی است و این تفکر به همه می‌آموزد که ملت‌های مسلمان در کنار یکدیگر باید مقابل زورگویی‌های مستکبران ایستادگی کنند.

مدیرکل آموزش و‌پرورش استان قم در ادامه بیان کرد: قدرت‌های مستکبر در تلاش هستند تا اسلام را با ارزش‌های زن و آزادی او متضاد بدانند در حالی‌که اسلام زن را تکریم می‌کند و دارای ارزش‌های والا می‌داند.

رحیمی گفت: بزرگ‌ترین ظلم‌ها در حق کودکان و زنان توسط رژیم‌های استکباری در حال اجرا هست همانند کشتار زنان و کودکان فلسطینی، ضربه به پاکدامنی و عفت زن و … اما با این حال، آن‌ها خود را طرفدار حقوق زن می‌دانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.