کد خبر : 8027
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 20:01

آیت الله مکارم شیرازی:

جنایت اخیر در شاهچراغ از سر زبونی و خواری دشمنان اسلام است

جنایت اخیر در شاهچراغ از سر زبونی و خواری دشمنان اسلام است
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم و تاکید کرد: این جنایات، نشان دهنده زبونی و خواری دشمنان قسم خورده اسلام است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ آورده است: قطعا این جنایات، از سرِ زبونی و خواری صاحبان قلب‌ها و ذهن‌های سیاه و منحرف برنامه ریزی و اجرا شده که مورد حمایت مالی، تبلیغاتی و اطلاعاتی دشمنان قسم خورده اسلام و امت ولایی ایران هستند.

متن کامل پیام آیت الله مکارم شیرازی به شرح زیر است:

انّا لله و انّا الیه راجعون
خبر جسارت مجدد به حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام و شهادت و جراحت تعدادی از هم‌وطنان و زائران آن حرم مطهر موجب تالم و تاثر شدید گردید.

قطعا این جنایات، از سرِ زبونی و خواری صاحبان قلب‌ها و ذهن‌های سیاه و منحرف برنامه ریزی و اجرا شده که مورد حمایت مالی، تبلیغاتی و اطلاعاتی دشمنان قسم خورده اسلام و امت ولایی ایران هستند.

به حمد الله با جان فشانی عزیزان و نیرو‌های شجاع حاضر در محل، جلوی جنایت بزرگی گرفته شد، ولی بر نیرو‌ها و مسئولان امنیتی و انتظامی کشور لازم است با تلاش مجدّانه بستر این حرکات را برچیده و این گونه جنایات را در نطفه محو نمایند.

اینجانب به مصیبت دیدگان این واقعه تسلیت عرض میکنم و علو درجات شهید این جنایت و صحت و سلامت مجروحان آن را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
قم ـ ناصر مکارم شیرازی
۲۳ / ۵ / ۱۴۰۲

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.