کد خبر : 11523
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 10:27

با اعتباری بالغ بر ۵۲۶ میلیارد ریال؛

۸ پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم به بهره برداری رسید

۸ پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم به بهره برداری رسید
همزمان با هفته بسیج تعداد ۸ پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم با اعتباری بالغ بر ۵۲۶ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حسن بختیاری ظهر چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای استان قم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: یکی از دغدغه های دولت سیزدهم، آب رسانی به روستاهایی است که در زمینه تامین آب پایدار و سالم دچار مشکل هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ابراز داشت: وزارت نیرو با همکاری بسیج سازندگی در قالب طرح جهاد آبرسانی گام های خوبی در زمینه آب رسانی به روستاهای کشور برداشته است که امیدواریم این همکاری ها ادامه یابد.

بختیاری با بیان اینکه در قم نیز با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان پروژه هایی تعریف شده است افزود: تعداد ۸ پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان کهک در قالب پروژه های محرومیت زدایی استان قم با اعتباری بالغ بر ۵۲۶ میلیارد ریال تکمیل و امروز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: احداث مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی در روستای ورجان و اجرای خط انتقال آن به طول ۳۸۰۴ متر برای تحت پوشش قرار دادن جمعیت ۲۰۶۶ نفری و همچنین احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی در روستای لنگرود و خط انتقال آن به طول ۵۳۲ متر با جمعیتی بالغ بر ۱۶۳۸ نفر از جمله پروژه‌هایی است که تکمیل شده و در هفته بسیج افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم احداث خط انتقال روستای تیره به طول ۸۲۶ متر با جمعیت تحت پوشش ۵۲۵ نفر، اصلاح خط انتقال مجتمع آبرسانی ۸۰ روستا به طول ۳۵۰۰ متر و تهیه و نصب ۴ دستگاه دیزل ژنراتور به منظور آبرسانی به روستاهای دستگرد، ویریچ، یکه باغ و میم با جمعیت تحت پوشش ۴۵۴۹ نفر را از دیگر پروژه های تکمیل شده برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.