کد خبر : 10102
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 8:34

تصویب ایجاد دهکده لجستیک استان قم در منطقه سلفچگان

تصویب ایجاد دهکده لجستیک استان قم در منطقه سلفچگان
در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم، سلفچگان به عنوان دهکده لجستیک برون شهری استان به معاونت وزارت راه و شهرسازی معرفی شد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حسین زنجیرانی فراهانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم با اشاره به ظرفیت های بخش سلفچگان به لحاظ دارا بودن شبکه بزرگراهی ، منطقه ویژه اقتصادی ، شبکه ریلی و ایجاد فرودگاه در آینده، این منطقه برای خدمات لجستیک به نهادهای مرتبط با حوزه ایجاد دهکده لجستیک معرفی شود.

بر اساس تصویب این طرح در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و موافقت معاونت وزارت راه و شهرسازی: پشتیبانی ، انبارداری ، توزیع و تمامی خدمات تولید و مباحث لجستیک استان در منطقه سلفچگان انجام می شود.

بررسی طرح جامع شهرک پرنیان دیگر موضوعی بود که در این جلسه مطرح و مصوب شد در مرحله اول از اجرای این شهرک ، ۷هزار و۵۰۰واحد ساخته شود.

استاندار قم هم در این جلسه، تهیه پیوست فرهنگی جامع و به روز از سوی مسئولان قبل از اجرای هر طرح و برنامه ای را ضروری دانست.

سیدمحمدآقامیری افزود: یکی از انتظاراتی که از مسئولان استان می رود این است که در اجرای هر طرح و برنامه عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی ، بطور شفاف و دقیق به ارائه پیوست فرهنگی بپردازند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

وی با تاکید بر تسریع و تسهیل خدمات به عموم مردم در دستگاه های اجرایی گفت: رئیس جمهور همواره تاکید بر تسهیل خدمات به عموم مردم دارد.

همچنین در این جلسه مصوب شد ساختمان جهادکشاورزی در شهرجعفریه شهرستان جعفرآباد به مدت دو سال جهت استقرار ادارات این شهرستان در اختیار استانداری قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.