کد خبر : 10292
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 17:16

آیت‌الله سعیدی:

مقاومت فلسطین برای جدایی خط اسلام از خط کفر است

مقاومت فلسطین برای جدایی خط اسلام از خط کفر است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف مقامت فلسطینی‌ها جدا کردن خط اسلام از خط کفر است؛ فلسطینی‌ها امروز به دنیا نشان می‌دهند که اگر یک خانم یهودی بچه همراهش هست آنان را نمی‌کشند اما اسرائیلی‌ها بچه‌های فلسطینی‌ها را می‌کشند و افتخار هم می‌کنند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار فرماندهان آمادگاه شهید فراشاهی قم و عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی فردو که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که روحانیان در کنار نظامیان با هم هستند؛ زیرا این موضوع به‌شدت در رژیم پهلوی جلوگیری می‌شد ولی امروز فرماندهان نظامی کشور برای حضور روحانیت در میان نیروهای نظامی دعوت می‌کنند.

 وی با اشاره به اوضاع فلسطین، ایستادگی آنان در مقابل زورگویی رژیم صهیونیستی را بسیار مهم دانست و گفت: هدف فلسطینیان از ایستادگی این است که خط اسلام را از خط کفر مشخص کنند؛ فلسطینی‌ها امروز به دنیا نشان می‌دهند که اگر یک خانم یهودی بچه همراهش هست آنان را نمی‌کشند؛ ولی اسرائیلی‌ها بچه‌های فلسطینی‌ها را می‌کشند و افتخار می‌کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه کار کردن و هزینه دادن برای هدف وظیفه همه مسلمانان است، افزود: در ماجرای کربلا هم همین بود و امام حسین(ع) برای اعتلای کلمه‌الله هزینه دادند و فرزندان و خانواده خود را فدا کردند و نتیجه آن هزینه دادن‌ها امروز مشاهده می‌شود.

*رویکرد متفاوت حکومت دینی نسبت به نیروهای نظامی

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی به خانواده نظامیان هم کار داشت و فساد مدنظر خود را درون خانواده‌های نظامیان هم رواج می‌داد، گفت: امروز نه‌تنها به نیروهای نظامی توصیه به نماز، ارتباط با خدا، قرائت قرآن و امور معنوی می‌کنند؛ بلکه برای خانواده‌های آنان نیز برنامه‌های فرهنگی گذاشته می‌شود و این تفاوت نظامیان در نظام دینی و غیردینی است.

امام جمعه قم تصریح کرد: از طرف دیگر توصیه دین این است که نظامیان باید از نظر امکانات به حدی پیشرفت کنند که دشمن جرئت حمله به کشور را نداشته باشد همان‌طور که می‌بینیم امروز فلسطینیان با تلاش خود و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کردند و از سنگ به موشک رسیدند.

در ابتدای این دیدار امیر نعمت محسنی زرین فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) با اشاره به سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ابراز کرد: حضور روحانیون در میدان‌های رزم، پادگان‌ها و مراکز نظامی و امنیتی باعث تعالی معنوی نیروهای نظامی و انتظامی شده و کارکرد این نیروها را افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد: چند سال است که ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح به‌عنوان یگان برتر شناخته می‌شود و این به برکت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.