کد خبر : 13853
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 14:10

رسانه‌ها با تحلیل درست و امیدآفرینی آفت منفی‌گری دشمن را خنثی کنند

رسانه‌ها با تحلیل درست و امیدآفرینی آفت منفی‌گری دشمن را خنثی کنند
جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه امروز قلم‌ها می‌توانند ما را از بحران‌ها عبور دهند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند با تحلیل درست و امیدآفرینی آفت منفی‌گری و نگاه منفی که دشمن در حال رواج آن در کشور است را خنثی کنند.
به این خبر امتیاز دهید

سردار مهدی کبیری پور پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم که در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه ما توفیق درک این انقلاب را پیدا کرده‌ایم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی که امروز به دست ما رسیده، یک گنجینه گران‌بها و امانت سنگین است که با مجاهدت انبیا، اولیا  شهدای بسیار همراه بوده است.
وی ادامه داد: امام راحل، علما و مراجع به ما یاد دادند که این انقلاب یک انقلاب سیاسی نیست؛ بلکه یک انقلاب ریشه‌دار در راستای اهداف انبیا و اولیای الهی است.
جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه برای این انقلاب بسیار زحمت کشیده شده است، گفت: بستر تهاجم علیه این انقلاب، رسانه و فضای مجازی است و مهمات این جنگ هم اطلاعات و داده‌ها است؛ اصحاب رسانه در این راستا مأموریت مضاعفی دارند
وی افزود: امروز شاهدیم که با اطلاعات دروغین که روی سر جوانان ما بمباران می‌کنند روی تفکر و ذهن ما فرود می‌آورند و باعث می‌شوند ما دچار خطا و محاسبه غلط شوند که این وظیفه رسانه‌ها را سنگین‌تر می‌کند.
سردار کبیری پور با اشاره به اینکه دشمن در حال ترویج منفی‌نگری است و این آفت خطرناکی است، خاطرنشان کرد: امروز برخی از جوانان به این آفت دچار شدند که باید آن‌ها را نجات داد.
وی خاطرنشان کرد: این آفت تنها توسط رسانه و صاحبان رسانه رفع خواهد شد و این رسالت با تحلیل درست و  امیدآفرینی محقق خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه انتقادها باید با نگاه مثبت و سازنده باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با یک کلمه گاهی امید و گاهی یاس را در جامعه ترویج دهند.
وی افزود: امروز قلم‌ها می‌توانند ما را از بحران‌ها عبور دهند؛ اما قلم‌هایی که امانت‌دار و حافظ انقلاب باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.