کد خبر : 14094
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1403 - 9:15

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم:

آرد موردنیاز واحدهای نانوایی قم در ایام نوروز تأمین شده است

آرد موردنیاز واحدهای نانوایی قم در ایام نوروز تأمین شده است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته آرد موردنیاز واحدهای نانوایی استان در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز به‌خوبی تأمین گشت و سامانه خرید آرد برای نانوایی‌ها زودتر باز شد تا آن‌ها بتوانند سهمیه آرد خود را خریداری و دریافت کنند تا مشکلی در ارائه خدماتشان به مردم به وجود نیاید.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سعید محمدی  دراین‌خصوص بیان داشت: باتوجه‌به آغاز تعطیلات نوروزی و حضور گسترده زائران در قم تمهیدات لازم برای تدارک گندم موردنیاز کارخانه‌های آرد استان صورت‌گرفته و هیچ مشکلی در تأمین و حمل آرد موردنیاز واحدهای نانوایی برای پخت نان مصرفی مردم وجود ندارد.

 وی با اشاره به نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، افزود: ما از واحدهای نانوایی استان انتظار داریم که در این ایام باتوجه‌به حجم گسترده مراجعه‌های مردم برای تهیه نان، ساعت کاری خود را مطابق برنامه اعلام شده، رعایت کنند و همچنین نهایت تلاش خود را برای حفظ کیفیت نان به کار گیرند.

 وی ادامه داد: هدف اصلی برنامه‌های ما در دبیرخانه آرد و نان استان، کسب رضایت مجاوران و زائران بارگاه کریمه اهل‌بیت (ع) است و ما همه امکانات خود را بسیج کردیم تا با تدارک گندم مرغوب و تولید مطلوب آرد، نان موردنیاز مردم قم به‌خوبی تأمین و باکیفیت مناسب به دست ایشان برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.