کد خبر : 9743
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 8:32

فرمانده سپاه قم:

فرهنگ و مدیریت جهادی نسخه شفابخش کشور است

فرهنگ و مدیریت جهادی نسخه شفابخش کشور است
فرمانده سپاه قم، فرهنگ و مدیریت جهادی را نسخه شفابخش کشور دانست و گفت: هر جا ما با سبک جهادی کار کردیم موفق بودیم و توانستیم بر قدرت‌های بزرگ جهان پیروز شویم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا موحد با حضور در صد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برای ساختن زندگی امروز و فردای خود و جامعه باید دوران باشکوه دفاع مقدس را بازیابی کنیم.
وی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را ترویج فرهنگ کار در سبک جهادی دانست و افزود: باید این فرهنگ و سبک را در بین نسل جوان ترویج بدهیم؛ زیرا با این سبک‌کارهای بزرگی می‌توان انجام داد و نسخه شفابخش کشور است.
فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) یادآور شد: هر جا ما با سبک جهادی کارکردیم موفق بودیم و توانستیم بر قدرت‌های بزرگ جهان پیروز شویم، نمونه آن نیز کار در حوزه موشکی و دفاعی و همچنین ساخت ناوهای دریایی است که سرآمد جهان هستیم.
وی تأکید کرد: مدیریت جهادی بسیاری از مشکلات کشور را حل می‌کند، خدا رو شکر دولت مردمی و انقلابی در حال حل مشکلات مردم بوده و به‌صورت جهادی به میدان آمده است.
سردار موحد ادامه داد: ما با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته‌ایم فرهنگ جهادی و مقاومت را در منطقه و جهان توسعه دهیم و توسعه همین فرهنگ مقدمه ساخت تمدن جهادی است.
وی در ادامه به حمایت مردم از نظام اشاره کرد و گفت: ملت ما همیشه در حمایت از نظام در میدان بوده و تمام توطئه‌های دشمنان با حمایت و هوشیاری مردم خنثی می‌شود.
فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب ادامه داد: دشمن امروز جوانان ما را هدف قرار داده و باید ما نسبت به این موضوع آگاه بوده و برنامه‌های فرهنگی داشته باشیم، شهرداری و شورای شهر همیشه در کنار ما بوده و در اجرای برنامه‌های فرهنگی به ما کمک کرده‌اند.
وی از مدیریت شهری درخواست کمک و یاری کرد و گفت: ما از مدیریت شهری درخواست داریم در کنار ما بوده و ما را در ساماندهی فرهنگی شهر کمک کنند، همچنین امسال توانستیم بسیاری از باندهای دشمنان را شناسایی کرده و دستگیر کنیم.
سردار موحد در پایان گفت: بسیج ذخیره تمام‌نشدنی کشور است و باید در کنار هم با استفاده از ظرفیت بسیج کشور را از توطئه‌های دشمن نجات دهیم و این نوعی دفاع مقدس در برابر جنگ فرهنگی، اقتصادی و اعتقادی است که دشمن به راه انداخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.