کد خبر : 11911
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 20:04

تبیین دستاورد‌های «جامعه المصطفی» در هفته پژوهش

تبیین دستاورد‌های «جامعه المصطفی» در هفته پژوهش
معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه از اجرای یکصد و هفتاد عنوان برنامه در هفته پژوهش با رویکرد تبیین دستاورد‌های علمی و تحقیقی این مرکز خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام امیر رضا عابدی نژاد در نشست با خبرنگاران با اعلام این خبر، گشایش نمایشگاه دستاورد‌های المصطفی از روز ۱۸ آذر در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره)، نکداشت انجمن‌ها و تشکل‌های علمی، اجلاسیه تقدیر از کتابداران و مدیران کتابخانه‌های المصطفی را از مهمترین برنامه‌های جامعه المصطفی العالمیه در هفته پژوهش برشمرد.

وی افزود: با گشایش نمایشگاه دستاورد‌های المصطفی از روز ۱۸ تا ۲۳ آذر میزبان اساتید، دانش پژوهان، محققان و پژوهشگرانی هستیم که میخواهند با فعالیت نشریات و فعالیت‌های پژوهشی المصطفی آگاه و دستاورد‌های این مجموعه طی سال‌های اخیر بخصوص در عرصه تحقیق و پژوهش آگاه شوند.

معاون پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه همچنین برگزاری نشست‌های نقد کتاب‌های پژوهشی در حوزه تاریخ و سیره اهلبیت و کارگاه‌های مطالعات و تحقیقات را از دیگر برنامه‌های این مرکز در هفته پژوهش عنوان کرد.

در تقویم ۲۵ آذر از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به نام روز پژوهش نام گذاری شده که هرساله به این مناسبت برنامه‌های مختلف در استان قم همزمان با سراسر کشور با رویکرد تحقیق و پژوهش اجرا می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.