کد خبر : 8669
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 7:16

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی:

سایت نهضت ملی برای ثبت نام ۷ هزار کارگر ساختمانی در قم باز شود

سایت نهضت ملی برای ثبت نام ۷ هزار کارگر ساختمانی در قم باز شود
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از بین ۱۲ هزار کارگر ساختمانی در قم ۷ هزار نفر نتوانستند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند که از وزارت راه و شهرسازی می خواهیم این امکان را فراهم کند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ احمد امیرآبادی فراهانی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد اظهار داشت: احداث قطار سریع السیر در سفر اخیر رئیس جمهور به چین بحث شد که امید است این پروژه زودتر اجرایی شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه کشور نیاز به قطارهای سریع السیر در نقاط مختلف داریم و امیدواریم در اولین پروژه‌ای که با چینی‌ها همکاری داریم به گونه‌ای رفتار شود که آنان در دیگر پروژه‌ها نیز ورود کنند.

امیرآبادی گفت: در زمینه احداث واحدهای ویلایی اقدامات خوبی در قم صورت گرفته است و در فاز نخست ۵ هزار واحد سایت طایقان به صورت واحدهای یک طبقه حیاط دار احداث می‌شود که این سایت نیازمند زیرساخت‌های لازم است تا هر چه زودتر عملیات اجرایی آغاز شود.

وی ابراز داشت: به نظر می‌رسد ۱۶۰ متر زمین برای واحدهای ویلایی کم است که اگر به بالای ۲۰۰ متر برسد در این صورت اهداف مد نظر محقق خواهد شد.

نماینده قم در خانه ملت ابراز داشت: یکی از سازندگان اصلی مسکن، کارگران ساختمانی هستند که هم اکنون در قم ۱۲ هزار نفر کارگر داریم که ۷ هزار نفر آنان نتوانستند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام انجام دهند که انتظار داریم در صورت امکان برای این افراد سایت باز شود و اگر شرایط این طرح را دارند زمین به آنان نیز اختصاص داده شود.

نماینده قم با بیان اینکه دولت قبل اعتقادی به ساخت فرودگاه نداشتند و وزیر قمی وقت گفته بود نمی‌گذارم این فرودگاه ساخته شود افزود: قم نیازمند فرودگاه است و امیدواریم اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.