کد خبر : 7148
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 8:21

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

ورزش با مذهب عجین شده است

ورزش با مذهب عجین شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به حضور گسترده عزاداران در مراسمی که در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد،گفت: ورزش با مذهب عجین شده است و افراد بزرگ در هیئت امام حسین(ع) تربیت می‌شوند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ ابراهیم سانی خانی با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری هیئت در ورزشگاه شهید حیدریان تصریح کرد: همانطور که از نام این ورزشگاه مشخص است، به نوعی تمام امکانات انقلاب اسلامی ائم از ورزشگاه ها و جوانانش فدای امام حسین(ع) است.

وی افزود: روزی یکسال خود را از این ۱۰ شب می‌گیریم و همکاری با هیئت خادم الرضا(ع) برای برگزاری با شکوه مراسم عزاداری امام حسین(ع) در ورزشگاه حیدریان جزو آن برنامه هایی است که در حیطه وظایف اداره کل ورزش و جوانان است و ما باید در حوزه جوانان به آن برسیم.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده است و جوانان هم راه را در این انقلاب پیدا کرده اند گفت: هدف ما از انقلاب رهایی از زیر بار زور و ستم و طاغوت بود که این هدف باید ادامه داشته باشد و به نسل های آینده منتقل شود که در این سال ها نیز همین اتفاق افتاده است.

وی بیان داشت: آن بچه‌هایی که در ابتدای انقلاب کوچک بودند، سن کمی داشتند امروز دست بچه های خودشان را گرفته اند و در این مراسمات شرکت می کنند و ورزش با مذهب عجین شده که ما نمونه های آن را در قهرمانی های ورزشی هم می بینیم.

سانی خانی با اشاره به حضور جمعیت عظیم عزاداران در سالن فوتسال، محوطه و چمن ورزشگاه بزرگ حیدریان گفت: این نشان می دهد که ما راه و روشمان را خوب برداشته ایم و همین راه را ان شاء الله تا ظهور ایشان ادامه خواهیم داد.

وی گفت: طبخ و توزیع ۱۹ هزار غذا در یک کار بزرگی است و کار بزرگ بدست افراد بزرگ اتفاق می افتد و افراد بزرگ نیز در همین هیئت ها بزرگ می شوند و این تبرکی، خانواده ها را محفوظ و صحیح و سالم نگه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.