کد خبر : 12072
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 9:38

معرفی ۱۰۰ تخصص مورد نیاز در نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم

معرفی ۱۰۰ تخصص مورد نیاز در نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم
رئیس پارک علم و فناوری استان قم از معرفی ۱۰۰ تخصص مورد نیاز بازار کار در نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ خیراله رهسپارفرد ظهر روز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه فرصت‌های شغلی هم‌رسانی کارجویان به بازار تخصصی کار است.

وی گفت: در این نمایشگاه ۲۴ واحد مطرح صنعتی و دانش‌بنیان شرکت‌کننده ۱۰۰ تخصص مورد نیاز خود را به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان معرفی کردند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم همچنین به مراجعه مستقیم ۲۵۰ متقاضی اشتغال اعم از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به غرفه‌ها اشاره کرد.

رهسپار فرد گفت: در مجموع ۱۸۷ تقاضا از سوی کارجویان در میزخدمت نمایشگاه به ثبت رسید که پس از تکمیل رزومه‌ها و مدارک مورد نیاز مقدمات مصاحبه کاری آن‌ها با حضور کارفرمایان فراهم خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری قم همچنین از برگزاری ۵ نشست تخصصی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: علاوه بر این، ۳ مجموعه دولتی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای در قالب غرفه مهارت‌افزایی، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با غرفه کلینیک مشاوره شغلی و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با غرفه مشاوره‌‌ای قانون کار در این نمایشگاه مشارکت داشتند.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم، همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و به همت پارک علم و فناوری قم از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه در سالن نمایشگاهی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.