کد خبر : 10394
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 17:44

آیت‌الله اعرافی:

امت اسلام برای دفاع از آرمان اسلام آماده است

امت اسلام برای دفاع از آرمان اسلام آماده است
مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ملت ایران و دیگر کشورهای اسلامی امروز با حضور خود در صحنه پیام‌های روشنی را به جهانیان منتقل کردند، گفت: امت اسلام بیدار است، حوزه‌های علمیه در صحنه حضور دارند و اصناف، بازاریان، زنان و مردان همه برای دفاع از اسلام و فلسطین آماده هستند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی عصر امروز در اجتماع مردم قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه نسل امروز قم ادامه دهنده راه نسل‌های گذشته قم است، اظهار کرد: قم پایگاه اسلام، انقلاب و منشأ روح و فرهنگ بسیج و جهاد در راه خداست و امروز مردم قم برای همدردی با مردم مظلوم غزه در محضر کریمه اهل‌بیت(س) حضور یافته‌اند تا مشت دیگری بر دهان ظالمان جهان بکوبند.

وی با بیان اینکه ملت ایران و کشورهای اسلامی امروز با حضور خود در صحنه پیام‌های روشنی را به جهانیان منتقل کردند، گفت: امت اسلام بیدار است، حوزه‌های علمیه در صحنه حضور دارند و اصناف، بازاریان، زنان و مردان همه برای دفاع از اسلام و فلسطین آماده هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه فلسطین نماد تقابل تمدن اسلامی و تمدن غیراسلامی است، اظهار کرد: فلسطین مسئله همه عالم اسلام، امت اسلام و حریت ما است و اگر این سنگر فرو ریزد موج دشمن به همه عالم اسلام یورش می‌آورد و اینکه گفته شود ایران به دیگر کشورهای اسلامی چه ربطی دارد اشتباه است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم که اکنون در یک نقطه راهبردی قرار داریم که اگر به عقب برگردیم و به راه استوار خود ایمان نداشته باشیم شکست می‌خوریم اما اگر بیاستیم آفاق پیروزی به روی امت اسلام گشوده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.