کد خبر : 11769
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 19:01

آیت الله نوری همدانی:

سکوت در برابر مستکبران منجر به سقوط می‌شود

سکوت در برابر مستکبران منجر به سقوط می‌شود
آیت الله حسین نوری‌همدانی در دیدار رئیس توجیه العقائدی حشدالشعبی گفت: در مقابل جنایات و ظلم‌های مستکبران نباید سکوت کنیم و سکوت در برابر این‌ها منجر به سقوط می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار رئیس توجیه العقائدی حشدالشعبی با بیان اینکه از لحاظ جهاد قوی هستیم، اظهار داشت: در مقابل دشمنان همیشه باید متحرک، بیدار و هشیار باشیم.

مرجع تقلید شیعیان گفت: عراق مرکز مهم و قابل توجهی است و حشدالشعبی اولین پشتوانه کشور عراق است که در دنیا بی‌نظیر می‌باشد.

آیت الله نوری‌همدانی با بیان اینکه قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه باید سرآمد باشند، ابراز داشت: ما بایستی بر اساس قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و راهنمایی آن‌ها گام برداریم و یقینا به پیروزی می‌رسیم.

وی با تصریح بر اینکه دنیا، دنیای آرامی نیست و دشمنان و مستکبران علیه اسلام قیام کرده‌اند، اذعان داشت:ما با مقاومت کامل و نظریه قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه می‌بایست در مقابل آن‌ها بایستیم.

وی افزود: باید در مقابل مستکبران و دشمنان مقاومت کرد و سکوت در برابر ظلم‌ها منجر به سقوط می‌شود.

آیت الله نوری‌همدانی با تصریح بر اینکه حشدالشعبی یک جمعیت بیدار، هوشیار و شجاع هستند، اظهار کرد: مشکل ما در مسئله استکبار و آمریکا مشترک است و باید با وحدت کنار یکدیگر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در مقابل دشمنان هوشیار و بیدار باشیم و امام رضوان الله به ما درس دادند که در مقابله با ظلم باید قیام و اقدام کنیم و نباید ساکت بمانیم.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه ما از مرجعیت غنی و مجهز هستیم، خاطرنشان کرد: راه روشن است و باید در راه خدا قیام و حرکت کنیم و در راه مقابله با دشمنان و استکبار با شما هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.