کد خبر : 13149
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1402 - 13:05

شهریار نگینی در دل منطقه محروم

شهریار نگینی در دل منطقه محروم
درمانگاه شهریار امروز با کسب رضایت نسبی از مردم توانسته است مدال افتخار خدمت شایسته به مردم را به گردن آویزد و به یک نگین درخشان در دل منطقه محروم نیرگاه تبدیل شود.
۴.۲/۵ - (۵ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  به گزارش خبرنگار ما درمانگاه شبانه روزی شهریار امروز به یک نگین درمانی در منطقه محروم نیروگاه تبدیل شده است که در خدمات رسانی به مردم با درمانگاه مناطق پربرخوردار قم در حال رقابت است و حتی در برخی موارد توانسته است از آن ها پیشی بگیرد.

عملیات ساخت درمانگاه شهریار در سال ۹۵ به همت آقای حجت عیوض لی آغاز شد و شاید در همان اوایل کسی تصور نمی کرد که این درمانگاه بتواند گره های درمانی اهالی این منطقه و حتی مناطق دیگر قم را تا حدی برطرف سازد.

با آغاز خدمات رسانی در سال ۹۷ درمانگاه شهریار ابتدا در بخش عمومی فعالیت خود را آغاز کرد ولی از همان ابتدا طرح توسعه را در دستور کار خود قرار داد و با مدیریت اقای عیوض لی و استفاده از برترین تجهیزات پزشکی روز دنیا این درمانگاه اکنون در پنج بخش تخصصی دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و پوست و مو نیز در کنار بخش عمومی به شهروندان قمی خدمت رسانی می کند.

مراجعه جمع کثیری از مردم قم برگ زرینی را در کارنامه پر افتخار درمانگاه شبانه‌روزی شهریار قم رقم زده است که البته رضایت شهروندان قمی از این درمانگاه مدال افتخاری است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

محمد عباسی یکی از بیمارانی است که برای استفاده از خدمات درمانی در شهریار پای به این درمانگاه گذاشته است که وقتی با او همکلام شدیم از برخورد مناسب کادر اجرایی و درمانی درمانگاه شهریار اعلام رضایت کرد و آن را یکی از نقاط قوت این درمانگاه برشمرد.

معصومه قرائی نیز که مادر پیر خود را برای درمان به شهریار آورده بود در چند جمله سعی کرد توصیفات خود را از درمانگاه بیان کند، او گفت از زمانی که وارد این درمانگاه شدم جز خوشرویی چیزی ندیدم و حتی وقتی مسئول پذیرش مشاهده کرد که من مبلغی را برای پرداخت ویزیت کم دارم خودش هماهنگ کرد با مدیر درمانگاه و آن را از من نگرفت.

فاطمه اکبری نیز که به همراه فرزندش برای استفاده از بخش تخصصی به درمانگاه شهریار مراجعه کرده بود نسبت به تعرفه پایین این درمانگه ابراز رضایت کرد و با اعلام اینکه تعرفه های شهریار حتی از برخی درمانگاه های خیریه نیز کمتر است برای مدیران و کادر درمانی این درمانگه از خداوند متعال طلب خیر کرد.

مهرداد بایرامی هم که برای مراجعه به پزشک در درمانگاه شهریار حاضر شده بود در کنار ابراز رضایت از خدمات رسانی درمانگاه شهریار در منطقه محروم نیروگاه از مسئولان این درمانگاه تقاضا کرد تا زمینه حضور متخصصان بیشتر در درمانگاه شهریار را فراهم سازند.

اما مهمترین نکته ای که در بین سخنان مراجعین میشود مشاهده کرد عدم وجود پل عابر پیاده در مقابل درمانگاه است که عبور مردم از خیابان را با مشکلات جدی مواجه کرده است و منصوره جوادی از بانوان مسنی است که به این نکته اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.