کد خبر : 10916
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 12:55

نائب رئیس مجلس:

رژیم صهیونیستی تهدیدی برای همه بشریت است

رژیم صهیونیستی تهدیدی برای همه بشریت است
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری در جمع راهپیمایان قمی گفت: رژیم صهیونیستی خطری نه برای فلسطین، لبنان، عراق و ایران بلکه خطری برای تمام جهان است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در اجتماع پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان مردم قم که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در مورد قانون کاپیتولاسیون بیانات تندی را علیه رژیم طاغوت و ارباب آن آمریکای جنایتکار مطرح فرمودند، اظهار کرد: بیان حضرت امام در خصوص قانون کاپیتولاسیون این است که اگر شاه ایران یک سگ آمریکایی را زیر بگیرد آمریکایی‌ها او را محاکمه می‌کنند اما اگر اتباع آمریکایی یک مرجع تقلید یا شاه ایران را بکشد کسی حق محاکمه او را ندارد.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب، سر ظهر یک راننده مست آمریکایی با اتومبیل خود ۸ دانش‌آموز دختر تهرانی را به کشتن داد، بعد بر اساس قانون کاپیتولاسیون پلیسی که راننده را دستگیر کرده بود، بازداشت کردند و گفتند که شما باید به آمریکایی‌ها اطلاع می‌دادید تا آن‌ها بر حسب قانون خود با این فرد برخورد کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ۱۳ آبان ۵۷ که چیزی به پیروزی انقلاب اسلامی نمانده بود، ظالمان به روی دانش‌آموزان و دانشجویان آتش گشودند و خیابان انقلاب به خون نوجوانان آغشته شد، خون‌های پاک دانش‌آموزان در دانشگاه تهران در ۱۳ آبان ریشه‌های انقلاب اسلامی را تقویت کرد.

*جمعیت سیل‌آسای ۱۳ آبان هر رژیم طاغوتی را به لرز می‌اندازد

وی افزود: اکنون بیش از ۴۰ سال است که هر روز ۱۳ آبان رسوایی نظام سلطه توسط دانش‌آموزان ایران اسلامی فریاد زده می‌شود و امروز در سراسر کشور اسلامی جمعیت بزرگ و سیل‌آسای فرزندان انقلاب و نسل‌های نو، آن میراث ارزشمند جهاد و شهادت را پاس می‌دارند و هر رژیم طاغوتی روی کار می‌آید از این حرکت می‌لرزد.

ذوالنوری عنوان کرد: جاسوسی از انقلاب و برنامه‌ریزی برای ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، مهمترین وظیفه لانه جاسوسی بود که دانشجویان خط امام آن را تسخیر کردند و امام راحل از این تسخیر به عنوان انقلاب دوم یاد کردند که اگر این اتفاق نمی‌افتاد، آمریکایی‌ها در این لانه مشغول به نقشه کشی برای انقلاب باقی می‌ماندند و الان انقلاب از مسیر خودش منحرف شده بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دشمن همواره از ابتدای انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی را علیه ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده است اما همانطور که دشمنان جنگی نابرابر در مقیاسی وسیع از زمین، دریا و هوا به این مردم به طول هشت سال تحمیل کردند و شکست خوردند در دیگر جنگ‌ها هم شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه مردم به وسیله دو عامل ولایت‌مداری و بصیرت همه توطئه‌ها را رفع کردند، گفت: مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان امام خویش بودند و پس از جنگ نیز در فتنه‌های مختلف، گوش به فرمان مقام معظم رهبری ماندند و با این حرکت دشمنان را خوار و ذلیل کردند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر مردم در کربلا و کوفه، مثل مردم ما عمل می‌کردند و دست از ولایت نمی‌کشیدند، نه دستان حضرت علی(ع) بسته میشد، نه پهلوی حضرت زهرا (س) شکسته میشد و نه امام حسین(ع) به قتلگاه برده می‌شد.

وی ادامه داد: اگر جایی، برخی خواص و افراد از مسیر انقلاب جاماندند و از راه خارج شدند، ملت شریف ایران روی اجساد آن‌ها پا گذاشتند و هرگز پشت امامین انقلاب را خالی نکردند.

*اگر فداکاری مدافعان حرم نبود امروز ایران غزه بود

ذوالنوری اظهار کرد: اگر فداکاری و ایثار این ملت و فرزندان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) نبود، امروز ایران، غزه بود؛ و ما امنیت و اقتدار فعلی مان را مدیون خون مطهر این شهدا و جانبازان هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز این حرکتی که از سوی مقاومت غزه رخ می‌دهد، حرکت کوچک نیست، گفت: رژیم صهیونسیتی یک تهدید برای همه بشریت است و وظیفه همه ملت‌های مسلمان است که آگاه نسبت به این خطر باشند و در مقابل اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: آفرین بر مردم ولایت‌مدار قم، آفرین بر شما مردمی که امروز آمدید و این حماسه بزرگ را خلق کردید؛ امسال سیزده آبان رنگ دیگری و رونقی متفاوت از سال‌های گذشته دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامشروع بودن ارکان رژیم صهیونیستی تشکیل این دولت جعلی را برای پیشبرد آموزه‌های خرافی صهیونیست‌ها دانست و گفت: امروز حرکتی که در غزه در حال وقوع است یک حرکت محلی کوچک نیست بلکه حرکتی در راستای پروژه قتل عام مسلمانان و جلوگیری از خرافه‌ای به نام جنگ سرنوشت است که به اعتقاد صهیونیست ها در آن مسیحیان و یهودیان کشته خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.