کد خبر : 14558
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 4:13

شادی مردم قم از وعده صادق ایران در انتقام از رژیم صهیونسیتی

شادی مردم قم از وعده صادق ایران در انتقام از رژیم صهیونسیتی
مردم قم در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه جنایت های رژیم صهیونیستی، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه«س» تجمع کردند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ساعاتی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی ده‌ها فروند موشک و پهپاد شلیک کرد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از پاسخ دلاور مردان نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه از جمله شلیک موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

از همین رو شماری از مردم انقلابی و قدردان قم با مخابره شدن اخبار مرتبط به آغاز حملات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونسیتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه تجمع کردند.

قمی‌ها در این تجمع ضمن حمایت قاطع از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در سوریه، فریاد نابودی رژیم کودک‌کش را فریاد زدند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.