کد خبر : 7728
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 17:13

پیش ثبت نام ۲۲۰ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ۱۸ مرداد در قم

پیش ثبت نام ۲۲۰ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ۱۸ مرداد در قم
فرماندار قم با اشاره به ادامه پیش ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در دو روز گذشته ۲۲۰ نفر در این فرایند شرکت و مدارک خود را بارگذاری کرده اند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ عباس ذاکریان، فرماندار قم  در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص روند اجرای پیش ثبت نام از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در روز اول پیش ثبت نام ۱۲۵ نفر و در روز دوم هم ۹۵ نفر در پیش ثبت نام شرکت کرده‌اند، گفت: در مجموع در این دو روز ۲۲۰ نفر مدارک خود را در درگاه وزارت کشور بارگذاری نموده اند.

ذاکریان با اشاره به اینکه پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه آغاز شده است، افزود: زمان پیش ثبت نام تا روز یک شنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت اما از همه افراد علاقه‌مند به شرکت در انتخابات در خواست داریم تا شرکت در پیش ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند.

وی همچنین به ضرورت افزایش مشارکت و رقابت در انتخابات اشاره کرد و گفت: از همه گروه‌ها، تشکل‌ها و افراد مستقل علاقه‌مند به کشور دعوت می‌کنیم تا برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمایند.

وی تاکید کرد: کسانی که در پیش ثبت نام شرکت نکنند امکان حضور در ثبت نام نهایی را نخواهند داشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.